تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




UbikiTouch Pro 1.13.6 – دانلود برنامه ایجاد gesture برای خودکار کردن کارها

UbikiTouch | Navigation Gestures and Automation v1.13.6 – یوبیکی تاچ اندروید 
نسخه حرفه ای برنامه به ارزش 3.49 دلار

گوشی های هوشمند امروزی به لحاظ تجربه کاربری، نسبت به گوشی های کلاسیک بسیار بهتر شده اند. صفحات لمسی این امکان را به گوشی های هوشمند می دهد که بتوانند از تمام قسمت های رابط کاربری برای تعامل کاربر با گوشی استفاده نمایند. به این ترتیب کاربر می تواند تمامی کنترل ها و گزینه های لازم را در دسترس خود داشته باشد و بتوانند در کمتر از یک ثانیه هر کاری را انجام دهد. استفاده از گوشی های هوشمند امروزی بسیار راحت است و هر کسی می تواند به راحتی و بدون نیاز به یادگیری با آن ها کار کند. اما عده ای هنوز هم از تجربه کاربری این دستگاه ها، رضایت کامل ندارند و به دنبال روش هایی برای ساده و سریع تر کردن انجام کار ها روی اندروید هستند. یکی از روش هایی که با آن می توان به این هدف رسید، استفاده از gesture هاست. Gesture قابلیتی است که کنترل های حرکتی را روی گوشی فراهم می کند. برای مثال با استفاده از gesture و با کشیدن رو به بالا، می توان یک منوی خاص را فراخوانی کرد و بسیاری کار های دیگر را به این صورت و خیلی راحت انجام داد. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که از این قابلیت به صورت پیشرفته استفاده می کند تا کار کردن با گوشی را به طرز فوق العاده ای، آسان تر کند. UbikiTouch | Navigation Gestures and Automation عنوان یک اپلیکیشن برای تنظیم gesture های مختلف برای انجام کار ها به صورت خودکار روی گوشی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Toneiv Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توان روی گوشی و اپلیکیشن های مختلف gesture های متنوعی را برای انجام کار ها تنظیم کرد. برای مثال می توان یک gesture تنظیم کرد تا با کشیدن آن روی صفحه نمایش در اپلیکیشن جیمیل، ایمیل حذف شود یا صفحه ای برای نوشتن ایمیل جدید باز شود. علاوه بر این قابلیت ایجاد gesture برای تنظیمات مختلف مثل خاموش/روشن کردن وای فای و …. هم وجود دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه UbikiTouch | Navigation Gestures and Automation اندروید:

امکان ایجاد gesture برای کار های مختلف روی گوشی پشتیبانی از gesture روی اپلیکیشن های نصب شده و برنامه های سیستمی امکان انجام چندین عمل به صورت خودکار، تنها با کشیدن یک gesture ارائه امکانات متنوع برای شخصی سازی و تغییر ظاهر منوی برنامه قابلیت شبیه سازی دکمه های گوشی مثل دکمه بازگشت، منو و …. با gesture ایجاد میانبر برای یک پوشه، سایت، مخاطب و …. و دسترسی به آن با استفاده از gesture

اپلیکیشن UbikiTouch | Navigation Gestures and Automation ابزاری عالی برای کسانی است که می خواهند استفاده از گوشی هوشمند و دسترسی به امکانات متنوع آن را آسانتر و سریع تر نمایند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

UbikiTouch

تغییرات نسخه 1.13.6 • Fixed a bug in importing from backup files • Various bug fixes and improvements

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «UbikiTouch Pro 1.13.6 – دانلود برنامه ایجاد gesture برای خودکار کردن کارها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..