تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عجیب تلویزیون به «ناهید کیانی» اولین زن طلایی ایران در تکواندو

ناهید کیانی

قهرمانی پر افتخار ناهید کیانی در رقابت های ۲۰۲۳ جهان واکنش های متفاوتی را از سوی چهره های مطرح کشور در پی داشته است. در این میان اما کار عجیب تلویزیون به شدت مورد تعجب همگان قرار گرفت.

ناهید کیانی

پس از قهرمانی تاریخی بانوی ایرانی در مسابقات جهانی تکواندو، اتفاقی در پخش تلویزیونی رخ داد که به نظر می‌رسد ضرورت تولید اثر موسیقایی جدید را به رخ کشید. طبعا تلویزیون کشورمان نیز از این اتفاق خرسند بود و با وجود آن که مسابقه‌ها در روز خاصی پخش می‌شد، یکی از قطعه موسیقی‌های تولید شده متناسب با قهرمانی ورزشکار ملی‌پوش ایران را پخش کرد.

ناهید کیانی

اما نکته قابل توجه در متن ترانه این قطعه بود که خطاب آن به «مرد» فداکار و از خود گذشته‌ای بود که برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی تلاش کرده و موفق شده است. به نظر می‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخار آفرینی و مدال‌ آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌ آوری‌ های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند.

واکنش رسول خادم، قهرمان المپیک به پیروزی ناهید کیانی

قهرمانی پر افتخار ناهید کیانی در رقابت های ۲۰۲۳ جهان واکنش های متفاوتی را از سوی چهره های مطرح کشور در پی داشته است. چرا که این چهره برجسته تکواندو، برای اولین بار در تاریخ تکواندوی بانوان ایران توانست مدال طلای جهانی این رشته را با قاطعیت از آن خود کند.

در همین خصوص حالا رسول خادم قهرمان اسبق المپیک و جهان با منتشر کردن یادداشت خاصی در صفحه مجازی اش، لقبی افسانه ای به ناهید کیانی داده است. اسطوره کشتی ایران در این استوری حمایتی با انتشار تصویری از لحظه قهرمانی کیانی خطاب به او نوشت: طلای بانوان جهان در تکواندو برای گرد آفرید…

ناهید کیانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عجیب تلویزیون به «ناهید کیانی» اولین زن طلایی ایران در تکواندو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..