تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران: قیمت مسکن به دلیل رکود ۲۰ درصد کاهش یافت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران از کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن به دلیل رکود خبر داد و گفت:‌وزارت راه و شهرسازی با قیمت ۱۰ میلیونی ساخت نهضت ملی مسکن موافقت کرد.

ایرج رهبر در نشست خبری با اشاره به قیمت مقطوع ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر، اظهار کرد: قیمت مقطوع مشکلاتی را برای سازندگان به‌وجود آورده بود.

وی با بیان این‌که در نهضت ملی مسکن نیز وزارت راه و شهرسازی بر انجام ساخت و ساز با قیمت مقطوع تاکید دارد، افزود: متاسفانه قیمت‌های متفاوتی از سوی مسئولان ذی‌ربط برای هزینه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن اعلام می‌شود ما از وزارت راه و شهرسازی خواسته‌ایم از سازمان برنامه و بودجه در این رابطه تبعیت کند.

وی توضیح داد: سازمان مذکور کارشناسان خیلی قَدَری دارد که ریز آیتم‌های مربوط به نهاده‌های ساختمانی را با دقت بسیار بالا محاسبه کرده و با توجه به تورم هر سه ماه یکبار شاخص تعدیل را اعلام می‌کنند.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران با بیان این‌که پس از مذاکرات متعدد، وزارت راه و شهرسازی با هزینه ساخت حدود 10 میلیون تومانی برای هر مترمربع نهضت ملی مسکن موافقت کرده است به وضعیت بازار مسکن گریزی زد و گفت:‌به دلیل رکود حاکم بر بازار، قیمت مسکن 10 تا 20 درصد کاهش یافته است.

رهبر بیان کرد: در واقع به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، فروشندگان قیمت‌های پیشنهادی برای املاک خود را کاهش داده‌‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران: قیمت مسکن به دلیل رکود ۲۰ درصد کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..