تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز برگزار می‌شود + زمان اعلام لیست منتخبان خرید خودرو

روز چهارشنبه گذشته (10 خرداد)، مهلت هشت روزه ثبت درخواست خرید خودرو برای متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه شرکت کرده بودند و در بازه‌ی 20 تا 29 اردیبهشت حساب وکالتی تعریف و 100 میلیون تومان وجه مسدود کرده بودند، به اتمام رسید. این افراد در لیست نوبت‌دهی قرار گرفتند تا قرعه‌کشی امروز (17 خرداد) صورت گیرد.

در این دوره متقاضیان می‌توانستند از 20 تا 29 اردیبهشت برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند. پس از آن، طی پنج روز، اطلاعات متقاضیان از بانک به سامانه ارسال شد و فرآیند ثبت درخواست خودرو از سوم خرداد آغاز شد. سایت سامانه از چهارشنبه سوم خرداد فعال شد تا مشتریان بتوانند پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود را انتخاب کنند. با این حال، سامانه حدود یک روز و نیم با اختلال مواجه شد، اما از بعد از ظهر روز پنجشنبه (4 خرداد) سایت به طور رسمی فعال شد و متقاضیان توانستند ثبت درخواست خودرویی خود را انجام دهند.

طی این دوره، مشتریان واجد شرایط که حساب وکالتی خود را تعریف و وجه مورد نظر را مسدود کرده بودند، از میان 23 محصول ارائه شده توسط چهار شرکت سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت)، برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود اقدام کردند. سپس، پایش اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان که در لیست نوبت‌دهی قرار گرفته بودند، آغاز شد و طی هفته جاری تکمیل شد تا امروز (17 خرداد) قرعه‌کشی اولویت‌بندی با حضور دستگاه‌های نظارتی انجام شود.

از فردا (پنجشنبه) تا روز جمعه (19 خرداد)، پایش‌های بعدی صورت خواهد گرفت و سپس لیست نوبت‌دهی به خودروسازان ارائه خواهد شد تا بر اساس برنامه تولید، در 24 خرداد ماه زمان تخصیص نهایی و در نهایت لیست اولویت مشتریان و نوبت تحویل خودروها مشخص شود.

نکته قابل توجه این است که تمام این فرآیندها تاکنون صورت گرفته است در حالی که قیمت برخی خودروها (به ویژه خودروهای مونتاژی) هنوز مشخص نیست. قیمت خودروهای مونتاژی همچنان موضوعی پر ابهام است که هنوز نامشخص است کجا حل خواهد شد. از یک سو شورای رقابت بر مصوبه خود تاکید دارد و از سوی دیگر شرکت‌های خودروساز از موضع قیمتی که خودشان تعیین کرده‌اند، پایین نیامده‌اند.

داغ ترین اخبار هفته نگاهی به قیمت لاماری ایما در بازار آزاد + جدول قیمت خرداد 1402

نگاهی به قیمت لاماری ایما در بازار آزاد + جدول قیمت خرداد 1402 از ابتدای 1402 چه تعداد خودرو وارد کشور شده است؟ + آمار

از ابتدای 1402 چه تعداد خودرو وارد کشور شده است؟ + آمار برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در مکانی به غیر از شهر آفتاب

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در مکانی به غیر از شهر آفتاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز برگزار می‌شود + زمان اعلام لیست منتخبان خرید خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..