تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرار داده است

سردار محمد رضا موحد شامگاه سه شنبه در جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از دبیران آمادگی دفاعی مدارس استان قم، طی سخنانی از اقدامات جهادی معلمان و مدرسان آموزش دفاعی مدارس استان قم قدردانی کرد.

سردار موحد ضرورت و اهمیت جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور نقش مهمی بر عهده دارند و لازم است در امر تربیت دینی و اسلامی نسل جوان اهتمام بیشتری به خرج داده شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم گفت: در سال تحصیلی جدید از تعداد بیشتری از مربیان و مدرسان در ارائه دروس آموزش آمادگی دفاعی بهره برداری خواهد شد.

سردار موحد با تأکید مجدد بر اهمیت جهاد تبیین، تصریح کرد: دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرار داده است و باید متناسب با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم با اشاره به ضرورت تولید محتوای جذاب، مفید و اثرگذار در ارائه دروس آموزش دفاعی، یادآور شد: کتاب و آثار فاخری در خصوص شهدا و دفاع مقدس طی سال‌های گذشته توسط نهاد‌های مختلف تدوین و منتشرشده که می‌توان دانش آموزان را به آن‌ها ارجاع داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرار داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..