تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ زمان برگزاری گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ را اعلام کرد؛ تاشدنی‌های جدید در راهند

سامسونگ اعلام کرده است که گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ زودتر از حد انتظار رونمایی می‌شوند.

مراسم بعدی گلکسی آنپکد سامسونگ قرار است اواخر جولای (اوایل مرداد) امسال برگزار شود. این شرکت کره‌ای در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید گلکسی آنپکد برای اولین بار، در شهر سئول کره‌ی جنوبی برگزار خواهد شد. انتظار داریم مراسم گلکسی آنپکد جدید روی گوشی‌های تاشدنی متمرکز باشد.

تی‌ام رو، رئیس واحد تجربه‌ی موبایل سامسونگ، می‌گوید این شرکت همواره در تلاش بوده است با گوشی‌های تاشدنی دست‌به خلق نوآوری بزند و آینده‌ی صنعت موبایل را شکل دهد.

بر اساس گزارش ورج، ماه گذشته یک افشاگر مدعی شد که گلکسی آنپکد در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) برگزار می‌شود.

برگزاری آنپکد در اواخر جولای بدین معنی است که گوشی‌های تاشدنی جدید سامسونگ زودتر از انتظارات از راه می‌رسند. آنپکد تابستانه‌ی سامسونگ سال گذشته در اواخر مرداد برگزار شد.

احتمالا در مراسم امسال شاهد رونمایی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ زمان برگزاری گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ را اعلام کرد؛ تاشدنی‌های جدید در راهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..