تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Honkai: Star Rail 1.1.0 – بازی نقش‌آفرینی هونکای: شاهراه ستاره‌ای اندروید

Honkai: Star Rail v1.1.0 – بازی ماجرایی و نقش آفرینی “هونکای: شاهراه ستاره ای” برای اندروید
بازی سرگرم کننده و جذاب دیگری از کمپانی miHoYo Limited
تست شده با اجرای آنلاین

Honkai: Star Rail – هونکای: شاهراه ستاره ای چهارمین بازی از سری بازی های Honkai است که بعد از دو عنوان قبلی یعنی Genshin Impact و Honkai Impact طراحی و منتشر شده است. این بازی هم مثل قسمت های دیگر از این مجموعه توسط شرکت miHoYo Limited که با نام جدید COGNOSPHERE PTE. LTD. شناخته می شود ساخته و عرضه شده است. فارسروید به درخواست شما عزیزان و به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و انتشار این بازی کرده و آخرین نسخه آن را برای دانلود به شکل رایگان ارائه کرده است. Honkai: Star Rail در نگاه اول تفاوت زیادی با بازی های قبلی این فرانچایز ندارد. توسعه دهندگان بازی تصمیم گرفته اند تا زبان طراحی بازی های محبوب خود را دستخوش تغییراتی زیادی نکنند تا اصالت کلی بازی هایشان را محفوظ نگه دارند. بازی Honkai: Star Rail نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نقل از سازنده بازی، این عنوان در سبک Fantasy RPG یا نقش آفرینی فانتزی عرضه شده است. در این بازی شما به دنیای کهکشانی قدم گذاشته و در جهانی موسوم به Astral Express به ماجراجویی و گشت و گذار خواهید پرداخت. در ادامه با فارسروید همراه باشید تا شما را بیشتر با کلیت این بازی آشنا کنیم.

Honkai: Star Rail

Honkai: Star Rail داستانی فانتزی و خیال پردازانه را روایت می کند که در دنیای معروف و محبوب miHoyo Universe رخ می دهد. در این بازی اگرچه شخصیت های جدید زیادی اضافه شده اند اما شما در طول بازی چهره های آشنایی را نیز خواهید دید. البته به این شرط که قبل از این بازی نسخه های قبلی را تجربه کرده باشید. از نظر داستانی ارتباط مستقیمی بین این بازی ها وجود ندارد و در واقع هرکدام روایت گر خط داستانی متفاوتی هستند اما این ماجراها در خیلی از بخش ها به یکدیگر مرتبط می شوند که در صروت آشنایی با شخصیت ها و ماجراهای پیشین متوجه آن ها خواهید شد. سبک بازی نقش محور و چند منظوره است. بخش اصلی بازی با کنترل شخصیت های بازی به شکل سوم شخص دنبال می شود. شما در بازی هونکای: شاهراه ستاره ای در نقش قهرمانان داستان مأموریتی سخت و چالش برانگیز دارید. شخصیتی به نام Stellaron در حال پیاده سازی نقشه هایی خطرناک در کهکشان است تا بتواند بر کهکشان و سیاره های موجود در آن سلطه پیدا کند. شما باید از این اتفاقات جلوگیری کرده و تعادل را به کهکشان بازگردانید. در طول بازی شخصیت های زیادی به روند داستانی اضافه می شوند که هر کدام ماجرای خاصی دارند. شاید بتوان گفت که بازی هونکای: شاهراه ستاره ای بیشتر از اینکه یک بازی چالش برانگیز و حماسی باشد، یگ اثر در سبک ماجراجویی است تا در آن بتوانید در دنیایی جالب و فانتزی به گشت و گذار پرداخته و با ناشناخته های متعددی برخورد کنید. گرافیک فانتزی و کارتونی بازی و طراحی های انیمیشنی آن شما را یاد انیمه های ژاپنی می اندازد. این طراحی ها در بخش شخصیت پردازی ها به شدت قابل توجه هستند. پس اگر از علاقه مندان به آثار مشابه در این ژانر هستید احتمالاً Honkai: Star Rail می تواند به عنوان یک بازی ماجراجویی حسابی شما را سرگرم کند. برای دانلود آخرین نسخه بازی به بخش دانلودباکس فارسروید مراجعه نمایید.

نکات تکمیلی:

بازی فقط روی موبایل های با پردازنده 64 بیتی [ARM64] نصب می شود این بازی کاملاً آنلاین بوده و امکان اجرای آفلاین آن وجود ندارد. در صورتی که در حالت عادی موفق به اتصال به سرورهای بازی نشدید می بایست قبل از ورود IP خودتان را تغییر دهید. هیچ نسخه هک یا مود شده ای برای Honkai: Star Rail عرضه نشده است. تغییرات نسخه 1.1.0 Version 1.1 Galactic Roaming Is Now On New Characters: Silver Wolf (The Nihility: Quantum), Luocha (The Abundance: Imaginary), and Yukong (The Harmony: Imaginary). New Light Cones: Incessant Rain (The Nihility), Echoes of the Coffin (The Abundance), Before the Tutorial Mission Starts (The Nihility). New Map: History and Culture Museum New Stories: Companion Mission update

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Honkai: Star Rail 1.1.0 – بازی نقش‌آفرینی هونکای: شاهراه ستاره‌ای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..