تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۵ سارق در اردستان/متهمان به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ مصطفی صادق زاده، شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کشف فوری سرقت‌ها ، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی به دستور فرمانده انتظامی شهرستان به تمامی یگان‌های انتظامی تابعه ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۱ اردستان پس از اخذ دستور از مقام قضائی و انجام اقدامات لازم، موفق شدند تعداد 8 نفر متهم را شناسایی، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل نمایند.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: متهمین در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به تعداد پنج فقره سرقت شامل سه فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت قطعات خودرو و یک فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ صادق زاده تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، اموال مکشوفه تحویل افراد مال باخته و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان شدند.

وی بیان کرد: از همشهریان محترم تقاضا داریم برای پیشگیری از جرایم، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۵ سارق در اردستان/متهمان به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..