تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| یک نام عجیب در مجمع باشگاه پرسپولیس

مجمع باشگاه پرسپولیس امروز در حالی برگزار شد که سهام‌داران این باشگاه امکان حضور در ساختمان باشگاه را داشتند و همچنین می‌توانستند از طریق لینک پخش زنده در مجمع حضور یابند.

در این بین اما نکته جالب این است که نماینده یکی از سهام‌داران، عباس اسماعیل‌بیگی بود که به عنوان لیدر جنجالی این باشگاه شناخته می‌شود.

نکته عجیب اینکه او به عنوان منشی جلسه هم انتخاب شد تا نامش در مصوبه پایانی مجمع نیز مطرح شود تا تعجب بسیاری را به خود برانگیزد.

در این بین میثم پیله‌فروش به عنوان معاون خصوصی‌سازی ریاست مجمع را برعهده داشت و معاون دیگر قربانزاده در نقش ناظر اول حضور یافت.

همچنین حسین دانه‌داران، حراست سازمان خصوصی‌سازی به عنوان ناظر دوم در جلسه حاضر شد.

در نهایت اعضای حاضر تصویب کردند که مجمع بعدی یکشنبه هفته آینده ساعت ۱۴ برگزار شود.

یک نام عجیب در مجمع باشگاه پرسپولیس

258258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| یک نام عجیب در مجمع باشگاه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..