تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجرت این آقا، نشان می‌دهد که اوضاع خیلی زیاد خراب است

 «وحید رجب‌لو» یک توان یاب است که ۹۸ درصد بدنش از کار افتاده‌است و تنها با توان ۲۰ درصد از دست راستش کارهای مهمی انجام می‌دهد.

مهاجرت این آقا، نشان می‌دهد که اوضاع خیلی زیاد خراب است

پسر ۳۰ ساله کرجی که با بیماری ژنتیکی SMA به دنیا آمد و به مرور قدرت دست و پایش را از دست داد.

اما وحید سالهاست که دستش توی جیب خودش است و دارد یک تنه خرج زندگی خودش را با برنامه‌نویسی و طراحی وب می‌دهد.

او حالا مهاجرت کرده به آمریکا و از این مهاجرت به عنوان یک پیروزی یاد کرده، مهاجرت او با واکنش‌های متعددی روبرو شده.

مهاجرت این آقا، نشان می‌دهد که اوضاع خیلی زیاد خراب است

پژمان موسوی(روزنامه‌نگار) نوشته:

وحید رجبلو هم مهاجرت کرد؛ به آمریکا. نخست خیلی صریح بگویم که مهاجرت «حق» هر کسی است که فکر می‌کند این تصمیمِ سخت برایش سعادت می‌آورد. گرچه این «حق» و «سعادتی» که قرار است به ارمغان بیاید هم هزار اما و اگر دارد اما از این موضوع می‌گذرم و به این موردِ خاص از زاویه‌ای متفاوت نگاه می‌کنم.

برخی آدم‌ها هستند که به دلیلی، نماد می‌شوند، نمادِ «استقامت»، «صبر» و مهم‌تر از همه نمادِ «امید»؛ این آدم‌ها هر تصمیم و کُنش‌شان، روی تعدادِ زیادی از مردم خواه‌ناخواه تاثیر می‌گذارد و مهم‌ترین تصمیم‌شان یعنی «رفتن» یا «ماندن» می‌تواند جمعِ زیادی را به فردای بهتر امیدوار یا ناامید کند.

وحید رجبلو هم یکی از همین افراد بود که به هر دلیل، برای خیلی‌ها، نمادِ امید بود. آن هم برای گروهی از مردم که بیشترین دلیل را برای ناامیدی دارند و انگار هیچ تصمیمی در ایران قرار نیست آن‌ها را امیدوار کند. از همین رو وقتی فردی که تاکنون «ماندن»اش نمادِ امید بود، می‌رود و از آن مهم‌تر، روزِ نشستنِ هواپیمایش در خاکِ آمریکا را «روزِ پیروزی»اش نام می‌گذارد، از آن به راحتی نمی‌توان گذشت. آقای رجبلوی عزیز، کاش می‌ماندی و اگر هم تصمیم گرفتی بروی، روزِ رفتن‌ات را روزِ پیروزی نام نمی‌گذاشتی…

مهاجرت این آقا، نشان می‌دهد که اوضاع خیلی زیاد خراب است

آمینو اسید اما در توئیتر ادعای عجییی علیه وحید رجبلو و فعالیت‌هایش منتشر کرده:

وحید رجبلو زمانی که در ایران بود ارقامی را برای اهداف بیزینس خودش جمع اوری کرد.استارت اپی به نام ... که ادعا داشت خدمات پزشکی در محل برای ناتوانان ارائه میدهد اما وقتی شما به سایت این استارت اپ مراجعه میکنید متوجه میشوید تمام شماره ها و توضیحات و لینک ها فیک و ساختگی هستند، -نگاهی دقیقتر به سایت رجبلو انداختم این استارت اپ ادعا میکند ویزیت انلاین برای مراجعین دارد اما هیچ کدام از لینک ها کار نمیکند.بخش خرید ویلچر و سمعک خالی است و در بخش خدمات صرفا چند تا خبر از خبرگزاری ها به مخاطب تحویل میدهد.همه چیز فیک است

سوال بهراد رضا زاده از منتقدین رجبلو:

یه سوال از رفقایی که امروز شروع کردن به حمله به وحید رجبلو، من هیچ وقت طرفدارش نبودم یا حتی ترحمی‌نسبت بهش نداشتم بابت تلاشش تحسینش می‌کردم ولی همه چیو از دور می‌دیدم، ولی سوال اصلی اینجاست‌که‌ چرا مشکلات این آدمو همون موقع که داشت کار می‌کرد و بود نمی‌گفتین!؟

حالا که رفته میگین؟

مهاجرت این آقا، نشان می‌دهد که اوضاع خیلی زیاد خراب است

فریناز هم به نکته اصلی حمله‌های این روزها به رجبلو اشاره کرده:

متوجه میشم که وحید رجبلو توییت جالبی در ابان ۹۸ نذاشته ولی مسخره کردن ظاهرش یا اینکه با طعنه و تحقیر میگن اینم رفت امریکا ما موندیمو نمیفهمم

یک ادعای جنجالی و تایید نشده از داود تنهایی:

وحید رجبلو کاره ای نبود و تمام برنامه ریزی ها رو مجید رجبلو انجام می داد.

یک دوره ای پولهای بی حساب و کتاب در استارت آپ زیاد بود، بعضی ها هم نیاز به شوآف های این مدلی داشتند که مجید زرنگ بود و توانست پول ها رو به این اسم جذب کنه.

تاثیر برای معلولین؟ مطلقا صفر و حتی منفی!

در هر صورت فراتر از این جدل‌های مسموم کاربران شبکه‌های اجتماعی، مهاجرت رجبلو شاید بهانه‌ای چندباره باشد برای بررسی این که چرا و چگونه خیلی‌ها دیگر تمایلی برای ماندن در وطن ندارند.

مهاجرت این آقا، نشان می‌دهد که اوضاع خیلی زیاد خراب است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجرت این آقا، نشان می‌دهد که اوضاع خیلی زیاد خراب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..