تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه حوادث پرتقاضاترین بیمه اعلام شد

رییس کل بیمه مرکزی توضیحاتی را درمورد تعداد افرادی که تحت پوشش بیمه‌های مختلف قرار دارند، ارائه کرد که بر این اساس، بیمه حوادث، زندگی و شخص ثالث به ترتیب بیشترین تقاضا را در بین بیمه‌ها دارد.

آفتاب‌‌نیوز :

مجید بهزادپور در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری رکن اصلی رشد و توسعه است، گفت: سه بازار بورس، بانک و بیمه باید کارامد و شفاف باشند، همچنین رگولاتور‌های این سه حوزه باید به کارامدی کمک کنند و این سه بازار باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه در بازار بیمه در سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد فروش صورت گرفت، عنوان کرد: ۷۳ درصد بازار متعلق به بخش غیر دولتی است. در سال قبل خسارت پرداختی حدود ۵۵ درصد رشد داشت. همچنین سال قبل حدود ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه بیمه شخص ثالث شدند که بالغ بر ۲۰ همت ارزش پوشش ریسک آن بود. همچنین ۴۸۰۰ وسیله نقلیه با ریسک ۱.۵ همت تحت پوشش بیمه بدنه قرار گرفتند. تعداد افراد تحت پوشش درمان ۱۷ درصد رشد داشته و به ۲۰ میلیون نفر رسیده است.

رییس کل بیمه مرکزی ادامه داد: بیمه زندگی با هفت درصد رشد به ۳۰ میلیون نفر و بیمه حوادث با پنج درصد رشد به ۳۶ میلیون نفر رسیده است. بیمه صندوق حوادث طبیعی ساختمان ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را تحت پوشش قرار داد. همچنین افزایش سرانه تعداد بیمه‌نامه در کشور ۱۰ درصد رشد داشته است.

بهزادپور با اشاره به مجوز انتشار اوراق بهادار بیمه در سال قبل گفت: بیمه زندگی پس انداز خرد مردم را جمع کرده و به تولید کمک می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه حوادث پرتقاضاترین بیمه اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..