تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج شروین حاجی پور با ترلان پروانه؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رکنا نوشته است: برخی فعالان فضای مجازی روز گذشته ادعای رابطه شروین حاجی‌پور با ترلان پروانه را مطرح کردند که هنوز با واکنشی از طرف این دو سلبریتی مواجه نشده است. ترلان پروانه ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد، پدر ترلان پروانه مهندس و مادرش خانه‌دار است. ترلان پروانه از بازیگران جوان سینما و تلویزیون می‌باشد. ترلان پروانه در رشته گرافیک تحصیل کرده است.

شروین حاجی‌آقاپور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶، خواننده‌ای که با آهنگ «برای…» به شهرت رسید و برنده جایزه گرمی بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی سال ۲۰۲۳ شد. 

ترلان پروانه، هنرپیشه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد.

او در جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین به عنوان بهترین بازیگر دختر در سال ۱۳۹۰ شد.

پروانه سابقه بازی در فیلم و سریال‌هایی همچون مردن به وقت شهریور، شیفت شب، گشت ۲، فراری، رقص روی شیشه، جاده قدیم، امشو، تا ابد و سیاوش را در کارنامه هنری خود دارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج شروین حاجی پور با ترلان پروانه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..