تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفارت ایران در عربستان به طور رسمی بازگشایی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سفارت ایران در عربستان به طور رسمی بازگشایی شد.

شبکه سعودی العربیه در خبری فوری از بازگشایی رسمی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان خبر داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اخیرا در خصوص بازگشایی سفارتخانه، سرکنسولگری و نمایندگی ایران در سازمان همکاری اسلامی در عربستان سعودی، اظهار داشت: در تکمیل روند اجرای توافقات دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط دو کشور، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و نمایندکی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ به صورت رسمی بازگشایی خواهند شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده قبل از عزیمت حجاج ایرانی فعالیت عملی خود را در جهت تسهیل امور حجاج بیت‌الله الحرام آغاز کرده و اکنون نمایندگی‌های مذکور با حضور مسئولان وزارت امور خارجه دو کشور رسما بازگشایی می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفارت ایران در عربستان به طور رسمی بازگشایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..