تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، چین و هنگ کنگ

 وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد: تحریم علیه شبکه‌ای متشکل از ۷ فرد و ۶ نهاد در چین، هنگ کنگ و ایران اعمال می شود که خرید قطعات و فناوری حساس و حیاتی را برای بازیگران کلیدی در توسعه موشک‌های بالستیک ایران تسهیل می‌کند.

براساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، این نهاد تحریم های جدیدی علیه ۷ فرد و ۶ نهاد در چین، هنگ کنگ و ایران اعمال کرد.

به گزارش میزان؛ وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را علیه افراد و نهاد‌هایی در ایران، چین و هنگ کنگ به دلیل آنچه برنامه تسلیحاتی ایران خوانده شده اعمال کرد.

 وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد: تحریم ها علیه شبکه‌ای متشکل از ۷ فرد و ۶ نهاد در چین، هنگ کنگ و ایران اعمال می شود که خرید قطعات و فناوری حساس و حیاتی را برای بازیگران کلیدی در توسعه موشک‌های بالستیک ایران تسهیل می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، چین و هنگ کنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..