تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی خونبار اتوبوس در جاده خوی + جزئیات حادثه مرگبار

به گزارش رکنا؛ حمید محبوبی در خصوص جزئیات این سانحه اظهار کرد: بعد از ظهر امروز سه شنبه در اثر تصادف یک خودروی سواری با اتوبوس در محور خوی به چایپاره در سه راهی بابل آباد یک نفر فوت و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بعد از ظهر امروز سه شنبه در محور خوی به چایپاره نرسیده به سه راهی بابل آباد، یک دستگاه خودروی ساینا با اتوبوس بین شهری تصادف کرد که این تصادف منجر به واژگونی اتوبوس شد.

محبوبی افزود: نجات گران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی و مرکزی خوی، مرکزی چایپاره، مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: این حادثه تاکنون ۳۲ مصدوم و یک فوتی داشت که نجات گران پس از رهاسازی و انجام اقدامات لازم مصدومین را به مراکز درمانی انتقال و فوتی حادثه را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی خونبار اتوبوس در جاده خوی + جزئیات حادثه مرگبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..