تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ۸۵۸ بازرسی از واحد‌های صنفی در کردستان

بختیار خلیقی از انجام ۸۵۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی طی ۱۵ روز گذشته در استان خبر داد و اظهار داشت: ۹۵ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

او افزود: در همین راستا ۸۳ مورد پرونده برای متخلفین با ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در مدت یادشده ۹۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز شده موجب تشکیل دهنده پرونده متخلفین شده است.

خلیقی ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی می‌تواند گرانفروشی را کنترل و رفاه شهروندان در امر بازار را فراهم کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و .. واحد‌های متخلف صنفی با شماره‌های تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ۸۵۸ بازرسی از واحد‌های صنفی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..