تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک دلال در جشن قهرمانی پرسپولیس !

یک دلال در جشن قهرمانی پرسپولیس !

جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد اما باز هم همانند سایر جشن‌های برگزار شده در فوتبال ایران، افراد متفرقه در زمان جشن به زمین آمدند تا دوباره شاهد حواشی از این دست باشیم.

در جدیدترین مورد فردی به نام ح. م که گفته می‌شود یکی از ایجنت‌های شاغل در فوتبال است قصد داشت در زمان اهدای جام به پرسپولیس به کنار سکوی قهرمانی بیاید که البته حراست فدراسیون فوتبال این فرد را از داخل زمین به پشت پیست تارتان منتقل کرد!

هر چند که این فرد بعد از دقایقی و زمانی که شلوغی داخل زمین بیشتر شده بود به چمن رفت و حتی عکس یادگاری هم گرفت تا به نوعی حضورش در این مراسم را ثبت و ضبط کند!

این فرد در ابتدای فصل گذشته قرار بود کاسیانو را به پرسپولیس بیاورد که البته موفق به انجام این کار نشد اما بعد از آن همچنان در بازی‌های پرسپولیس در کنار برخی از مسئولان این باشگاه دیده شد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک دلال در جشن قهرمانی پرسپولیس !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..