تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر بزرگ برای سرمربی استقلال پس از محرومیت سنگین

دردسر بزرگ برای سرمربی استقلال پس از محرومیت سنگین

به تازگی حکم محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ابتدای فصل آینده صادر شد که به نظر می‌رسد باعث می‌شود کار این مرد پرتغالی در فوتبال کشورمان به پایان برسد. هر چند رای صادر شده طی مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

هر چند باشگاه استقلال هم با انتشار بیانیه شدیداللحن نسبت به آن واکنش نشان داد اما ظاهرا اعتراضی به کمیته استیناف نداشت تا این محرومیت پا برجا بماند!

بر همین اساس مشتری ایرانی ریکاردو ساپینتو پرید چرا که هیچ تیمی علاقه ندارد، سرمربی را استخدام کند که ۴ ماه محروم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر بزرگ برای سرمربی استقلال پس از محرومیت سنگین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..