تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 6 مرد مسلح و وحشت آور در شهرری / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: 26 اردیبهشت‌ماه امسال خبری به سازمان اطلاعات این فرماندهی مبنی بر درگیری تعدادی از اراذل و اوباش همچنین تخریب خودروهای شهروندان در محله دولت آباد اعلام شد که پس از قدرت‌نمایی از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت بوجود آمده در منطقه بویژه نارضایتی شهروندان منطقه دولت آباد شهرری در خصوص اقدامات مجرمانه پنج نفر از اراذل و اوباش محله "دولت آباد"، دستگیری این افراد در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

این مقام پلیسی ادامه داد: مأموران با حضور در محل، به تحقیق میدانی و همچنین بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداخته و اطلاع پیدا کردند که اراذل و اوباش تحت تعقیب آن‌ها، از اوباش نوپا در زمینه نزاع و درگیری هستند که پس از کری‌خوانی مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو شهروندان نموده بودند.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: در شرایطی که اقدامات ویژه جهت شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفته بود، مأموران اطلاع پیدا کردند که متهمان در دو منزل شخصی اقوام خود مخفی شدند. 

وی بیان داشت: با اقدامات ویژه پلیسی سرانجام در دهم خرداد ماه 1402، مخفیگاه متهمان در جنوب شهرستان ری شناسایی و هر پنج نفر آن‌ها دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آن‌ها 3 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 39 فشنگ جنگی و 5 خشاب کشف گردید که به اداره سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان اعلام کرد: متهمان سابقه‌دار پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات به دادسرای شهرری اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 6 مرد مسلح و وحشت آور در شهرری / پلیس وارد عمل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..