تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس باورنکردنی از پدر ناتنی ملیکا شریفی نیا ! / مادرش عروس این مرد شد !

آزیتا حاجیان همسر اول محمدرضا شریفی نیا بعد از گذشت یکسال از جدایی اش با محمد کریمی هراتی که یک نقاش حرفه ای است ازدواج کرد.

تصویری از آزیتا حاجیان در کنار همسر دومش که یک نقاش بسیار حرفه ای است منتشر شد. آشنایی قدیمی آزیتا حاجیان با محمد کریمی هراتی

«آقای محمد کریمی هراتی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی من در دانشکده هنرهای دراماتیک تهران بودند. شوهر من در جوانی طراح صحنه تئاتر بودند.

ایشان در یکی از نمایش های تئاتر تهران که من نقش ژاندارک را بر عهده داشتم به عنوان طراح صحنه فعالیت می کردند.

همسر دوم من با یکی از دوستان من که همکلاسی من بود ازدواج کرد و من با محمد رضا شریفی نیا ازدواج کردم .

دوستم با شوهرش آقای هراتی به خارج از کشور مهاجرت کردند، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر سرطان فوت کردند. به همین دلیل، ایشان دوباره سال ها قبل به ایران بازگشتند.

منبع:وقت صبح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس باورنکردنی از پدر ناتنی ملیکا شریفی نیا ! / مادرش عروس این مرد شد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..