تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت آرنولد شوارتزنگر از لحظه‌ای که راز خیانتش را برای همسرش برملا کرد + ویدیو

آرنولد شوارتزنگر در مستند نتفلکیس خود با عنوان «آرنولد» که به زودی منتشر می‌شود، لحظه‌ای را به یاد می‌آورد که به ماریا شرایور، همسر سابقش، درباره رابطه خارج از ازدواجی که در سال ۱۹۹۶ با خدمتکار خانه‌شان داشت و از او صاحب پسری شده، گفت.

این بازیگر ۷۵ ساله با میلدرد بائنا، خدمتکار خانه‌شان در آن زمان رابطه نامشروع داشت و در سال ۱۹۹۷ از او صاحب فرزندی به نام جوزف بائنا شد که اکنون ۲۵ ساله است.

در طول یک جلسه مشاوره‌ ازدواج در سال ۲۰۱۱، مشاور گفته بود: «امروز ماریا می‌خواهد درباره یک چیز پاسخ صریح و شفافی بگیرد. ماریا می‌خواهد بداند که آیا شما پدر جوزف هستید یا خیر.»

فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا گفت: «احساس کردم قلبم دارد می‌ایستد. و بعد حقیقت را گفتم. بله ماریا، جوزف پسر من است. و این حرفم آشکارا او را در هم شکست.»

لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو

آرنولد توضیح داد که در ابتدا خودش و میلدرد، هر دو فکر می‌کردند بچه متعلق به همسر او یعنی روگلیو است و او همچنان برای خانواده شوارتزنگر کار می‌کرد: «اوایل واقعا نمی‌دانستم. اما هرچه این بچه بزرگتر می‌شد، بیشتر برایم روشن می‌شد.»

لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو

آرنولد در بخشی از این مستند گفت: «آن وقت مساله برایم فقط این بود که این را چطور می‌خواهی پنهان کنی؟»

این بازیگر اولین بار در آگوست ۱۹۷۷ در یک مسابقه تنیس با ماریا، خواهرزاده جان اف کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده برخورد کرد و این دو در سال ۱۹۸۵ با هم نامزد کردند. این زوج سابق سال بعد طی مراسمی عاشقانه در خانه خانوادگی کندی در ماساچوست ازدواج کردند. آرنولد می‌گوید: «این بزرگترین عروسی بود که تا به حال در آن شرکت کرده بودم و احساس می‌کردم خوش شانس ترین مرد روی زمینم.»

لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو

این زوج در طول ازدواج ۲۵ ساله خود صاحب چهار فرزند شدند؛ کاترین ۳۳ ساله، کریستینا ۳۱ ساله و دو پسر به نام‌های پاتریک ۲۹ ساله و کریستوفر ۲۵ ساله که تنها چند روز پیش از تولد پسر دیگر آرنولد یعنی جوزف به دنیا آمد.

لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو

آرنولد رابطه خارج از ازدواجش را «بزرگترین شکست» خود نامیده و اعتراف می‌کند: «من به خاطر گندی که زدم موجب درد زیادی برای خانواده‌ام شدم. همه باید رنج می‌کشیدند. ماریا، بچه ها، جوزف، مادرش، همه.»

ستاره ترمیناتور فاش کرد: «باید تا آخر عمرم با این موضوع زندگی کنم.» بعد از این رابطه میلدرد شوهرش را ترک کرد و آرنولد در سال ۲۰۱۰ برای او و جوزف یک خانه استخردار در کالیفرنیا خرید.

لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو

میلدرد در سال ۲۰۱۱ بازنشسته شد، همان سالی که ماریا به رابطه‌اش با آرنولد پایان داد. او در جولای ۲۰۱۱ درخواست طلاق داد که ۱۰ سال بعد یعنی در سال ۲۰۲۱ به‌طور رسمی نهایی شد.

آرنولد در این مستند می‌گوید:‌ «مردم موفقیت‌ها و شکست‌هایم را به خاطر می‌آورند. من در حرفه‌ام هم شکست‌هایی داشته‌ام اما این بُعد کاملا جدیدی از شکست بود. در این داستان غم انگیز بسیار خوشحالم که من و ماریا توانستیم بچه های خوبی تربیت کنیم.»

لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو

شوارتزنگر حرف‌های مثبتی درباره همسر سابقش زد و گفت: «فکر می‌کنم هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که یک شریک خوب در کنارت داشته باشی و ماریا در هر مرحله از راه دقیقا همین بود. ما رابطه خیلی خوبی داریم. در مناسب‌های خاص به عنوان یک خانواده با هم هستیم و همه از این بابت خوشحالیم.» اما اعتراف کرد: «با این حال این چیزی نیست که قبلا داشتیم، زمانی که به عنوان یک خانواده زیر یک سقف با هم بودیم.»

لحظه ای که آرنولد شوارتزنگر به همسرش گفت به او خیانت کرده است + ویدیو

آرنولد همچنین فاش کرد که به پسرش جوزف که مثل پدرش بازیگر و بدنساز است بسیار افتخار می‌کند. او گفت: «کاری که من انجام دادم اشتباه بود اما نمی‌خواهم جوزف فکر کند در این دنیا مقبول نیست. من دوستش دارم. او مرد جوان فوق العاده‌ای است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت آرنولد شوارتزنگر از لحظه‌ای که راز خیانتش را برای همسرش برملا کرد + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..