تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپین خدمات پرشیا خودرو به مناسبت روز محیط زیست همراه با تخفیف

تلاش برای کاهش هر چه بیشتر عوامل آلایندگی هوا و جلوگیری آلودگی محیط ‌زیست، از مسائلی هستند که همواره باید موردتوجه دارندگان خودرو و همچنین شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو قرار گیرند. شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران به مناسبت روز محیط ‌زیست و به‌منظور احترام به حق ذاتی انسان برای داشتن هوا و زمین پاک، اقدام به برگزاری کمپین روز محیط‌ زیست همراه با تخفیف‌های ویژه این روز نموده است.

تمام خودروهایی که در مدت‌زمان این کمپین از روز 16 الی 18 خردادماه 1402 به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج مراجعه کنند شامل طرح بازدید میزان سطح آلایندگی‌های خودرو، چک 12 گانه و عیب‌یابی به‌صورت رایگان می‌شوند

تخفیف های پرشیا خودرو در بخش خدمات ویژه روز محیط زیست

از تخفیف‌های مجموعه پرشیا خودرو ویژه روز محیط‌زیست در بخش خدمات می‌توان به 10 درصد تخفیف در بخش تعویض فیلتر هوا، فیلتر کابین، شمع، انژکتور و اجرت خدمات اشاره نمود. در بخش خرید اکتان بوستر تا 35 درصد تخفیف ویژه این طرح، ارائه گردیده است.

علاقه‌مندان جهت استفاده از خدمات طرح تخفیف ویژه روز محیط‌ زیست پرشیا خودرو می‌توانند از تاریخ 16 تا 18 خردادماه 1402 به "دفتر مرکزی پرشیا خودرو" واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج مراجعه یا با شماره‌تلفن 0214591 تماس حاصل نمایند.

داغ ترین اخبار هفته آمار ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه محرمانه شد، پنهان کاری و ابهام فرمول دولت برای خودرو

آمار ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه محرمانه شد، پنهان کاری و ابهام فرمول دولت برای خودرو نگاهی به قیمت لاماری ایما در بازار آزاد + جدول قیمت خرداد 1402

نگاهی به قیمت لاماری ایما در بازار آزاد + جدول قیمت خرداد 1402 فیس لیفت جدید تیوولی معرفی شد، خداحافظی با سانگ یانگ

فیس لیفت جدید تیوولی معرفی شد، خداحافظی با سانگ یانگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپین خدمات پرشیا خودرو به مناسبت روز محیط زیست همراه با تخفیف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..