تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سخنرانی جعلی ولادیمیر پوتین در پی «هک» ایستگاه‌های رادیویی روسیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد سخنرانی رادیویی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، که در مناطق هم‌مرز با اوکراین پخش شده است، «جعلی» بوده و دلیل آن «هک» برخی ایستگاه‌ها در این مناطق است.

دیمیتری پسکوف روز دوشنبه ۱۵ خرداد گفت: «همه این پیام‌ها کاملا جعلی هستند».

رسانه‌های مستقل روسیه گزارش داده‌اند که در این سخنرانی به ساکنان مناطق روستوف، بلگورود و ورونژ که همگی در مجاورت اوکراین هستند، گفته شده که نیروهای اوکراینی از مرز روسیه عبور کرده‌اند.

این سخنرانی جعلی در حالی منتشر شده که رئیس‌‌جمهور اوکراین در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای که روز ۱۳ خرداد منتشر شد، گفت کشورش آماده آغاز ضدحمله‌ای است که از مدت‌ها پیش انتظار آن می‌رفت.

با وجود این، ولودیمیر زلنسکی تاکید کرد که هدف از این ضدحمله بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغال‌شده است و صحبتی از حمله به خاک روسیه را مطرح نکرده است.

رسانه‌های مستقل روسیه می‌گویند در این سخنرانی جعلی عنوان شده که در مناطق مرزی، حکومت نظامی اعلام و بسیج نظامی سراسری برای جنگ روسیه با اوکراین آغاز شده است و ساکنان باید به عمق خاک روسیه منتقل شوند.

خبرگزاری دولتی روسیه، (RIA) نیز اعلام کرده که تعدادی از ایستگاه‌های رادیویی، این سخنرانی جعلی را پخش کردند.

دولت منطقه‌ای ورونژ در بیانیه‌ای که در تلگرام منتشر کرده، هک شدن ایستگاه‌های‌ رادیویی محلی را تایید و اعلام کرد که این ایستگاه‌ها تحت کنترل «سازمان‌های مجری قانون و مقامات محلی» هستند.

کرملین در ماه‌های گذشته چندمرتبه اوکراین را به انجام حملاتی در خاک این کشور متهم کرده است.

کی‌یف اعزام هر گونه نیرو به خاک روسیه و انجام عملیات نظامی در خاک این کشور را رد کرده و می‌گوید حملات زمینی پراکنده‌ای که در سه ماه گذشته در خاک روسیه رخ داده و مسکو اوکراین را مقصر آن می‌داند، کار پارتیزان‌های روسی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سخنرانی جعلی ولادیمیر پوتین در پی «هک» ایستگاه‌های رادیویی روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..