تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر میشل عون به سوریه پس از ۱۴ سال

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از سفر رئیس جمهوری سابق لبنان به سوریه پس از ۱۴ سال خبر دادند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های لبنان و منابع مطلع در این باره اعلام کرد که میشل عون رئیس جمهوری سابق لبنان صبح امروز به همراه یکی از وزرای سابق این کشور راهی سوریه شد.

سایت النشره در این باره گزارش داد که «علی عبدالکریم علی» سفیر دمشق در لبنان به استقبال میشل عون آمد.

طبق این گزارش، میشل عون آخرین بار ۱۴ سال قبل به سوریه سفر کرده بود.

النشره در ادامه گزارش داد که سفر میشل عون با هدف دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه و تاکید بر تقویت روابط میان دو کشور انجام شده است.

رئیس جمهوری سوریه پیشتر در دیدار با یک هیات لبنانی گفته بود: روابط بین دو کشور نباید تحت تأثیر تحولات و شرایط قرار گیرد، بلکه باید برای تحکیم آن تلاش کرد.

بشار اسد در این دیدار تاکید کرده بود که سوریه در کنار مردم لبنان خواهد ماند و از آنان در عرصه های مختلف حمایت خواهد کرد.

وی گفت: اعضای این هیات نماینده واقعی لبنان و اکثریت لبنانی ها هستند که به ضرورت و اهمیت رابطه با سوریه اعتقاد دارند و به آن وفادارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر میشل عون به سوریه پس از ۱۴ سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..