تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الزام مجهز شدن چاه‌های آب قم به کنتور‌های هوشمند تا پایان سال

۱۴:۲۵ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۹۴۴۶

۱۴:۲۵ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۹۴۴۶

دانلود PDF

دانلود PDF

محمد احمدی جبلی در بیست و هفتمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با ارائه گزارشی از وضعیت چاه‌های آبی استان قم در بخش‌های کشاورزی، صنایع، شرب و بهداشت، نصب کنتور هوشمند بر روی همه چاه‌ها با هدف جلوگیری از مصرف مازاد آب را از اولویت‌های امسال استان بیان کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قم با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار حلقه چاه در استان افزود: از این تعداد کمتر از ۱۰ درصد مجهز به کنتور‌های هوشمند حجمی هستند که بنا به مصوبه این جلسه مقرر شد تمام چاه‌های استان تا پایان امسال مجهز به کنترل‌های هوشمند حجمی شوند تا میزان برداشت از چاه‌ها با نظارت صورت گیرد.

شاهچراغی استاندار هم در این جلسه با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف استفاده از آب شرب از سوی شهرداری، خواستار تعامل بیش از پیش شرکت آب منطقه‌ای استان و شهرداری برای رسیدن به یک توافق مناسب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الزام مجهز شدن چاه‌های آب قم به کنتور‌های هوشمند تا پایان سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..