تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی در استان قم فعال شد

۱۴:۲۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۹۴۴۱

۱۴:۲۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۹۴۴۱

دانلود PDF

دانلود PDF

محمد علیمردانی گفت: پس از آن که علی تاج بخش از سوی مدیرکل ورزش و جوانان قم به عنوان سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان قم معرفی شد، محمد رضا شجیع سرپرست این فدراسیون ابلاغ سرپرستی تاج بخش را صادر و به قم ارسال کرد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد: سرپرست فدراسیون در ابلاغ خود تاج بخش را مامور به انجام اموری کرده که باید تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون فوق الذکر به انجام برساند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: طراحی سربرگ و ساخت مهر هیات با هماهنگی فدراسیون، انتصاب سرپرست نایب رئیسی، سرپرست دبیری، سه نفر عضو هیات رئیسه و سرپرست خزانه داری هیات با هماهنگی اداره کل و فدراسیون، اخذ کد اقتصادی هیات با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین پیگیری افتتاح و تجهیز دفتر اداری هیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن از جمله اموری است که به تاج بخش محول شده‌است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی در استان قم فعال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..