تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکنون حدود ۱۲۱ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان ارشد انتخاب رشته کرده اند/ مهلت انتخاب رشته تمدید می شود

۱۵:۱۷ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۹۴۹۵

۱۵:۱۷ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۹۴۹۵

تاکنون حدود ۱۲۱ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان ارشد انتخاب رشته کرده اند/ مهلت انتخاب رشته تمدید می شود

دانلود PDF

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تاکنون حدود ۱۲۱ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان ارشد انتخاب رشته کرده اند/ مهلت انتخاب رشته تمدید می شود

دانلود PDF

علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و تا کنون  حدود ۱۲۱ هزار نفر انتخاب رشته کرده اند.

به گفته وی، در آزمون کارشناسی ارشد امسال ۳۵۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و طبق برنامه ریزی انجام شده، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ امشب می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند. برنامه ریزی شده است تا مهلت انتخاب رشته تمدید شود. 

او بیان کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است نیز از روز چهارشنبه ۱۰ خرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت بود.

او ادامه داد: متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از ۱۱ خرداد می توانستند به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

او گفت: در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ، ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۵ هزار نفر خانم و ۲۱۶ هزار و ۵۲۸ نفر آقا بوده اند که در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کد رشته به رقابت پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکنون حدود ۱۲۱ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان ارشد انتخاب رشته کرده اند/ مهلت انتخاب رشته تمدید می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..