تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسرم خطرناک است، او را دستگیر کنید

مردی که از رفتارهای پسر معتادش به ستوه آمده است، خواستار دستگیری او شد. 24 حوادث 1402/03/16 مردی که از رفتارهای پسر معتادش به ستوه آمده است


دستگیری پسر معتادی که بارها اقدام به آزار اعضای خانواده خود کرده بود این بار پس از تهدید به صدمه جسمی به افراد ناشناس تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش سایت جنایی، چند روز پیش مرد میانسالی برای درخواست کمک به دادسرای جنایی تهران رفت و پس از ارجاع پرونده‌اش به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به بازپرس غلامحسین صادق زاده گفت برای دستگیری پسر جوانش که به شیشه اعتیاد دارد کمک می خواهد.

شاکی در تحقیقات اولیه گفت : پسرم چند سال است که کار درست و حسابی ندارد چون معتاد به شیشه است، مدام اعضای خانواده را اذیت می کند، حتی چند بار قصد کشتن خانواده را داشته است .چندباری هم او را برای ترک اعتیاد به کمپ برده‌ایم و هر بار که آنجا می بردیمش همه را اذیت می کرده تا از کمپ بیرونش کنند.

این پدر در مورد دیگر اقدامات پسرش گفت: او وسایل خانه را سرقت یا تخریب می‌کند، حتی چند بار خانه را به آتش کشید تا ما را به قتل برساند که همسایه سریع به آتش‌نشانی را خبر کردند و با کمک آنها شعله‌های آتش را خاموش کردیم و نجات پیدا کردیم. به همین دلیل من و بقیه اعضای خانواده احساس امنیت نداریم و تا حالا چند بار از مرگ نجات پیدا کرده‌ایم. پسر معتادم روزگارمان را سیاه کرده بود، گاهی هم من و مادرش و بقیه اعضای خانواده را به شدت کتک می‌زد. حتی همسایه را که قصد دخالت و نجات ما را داشتند تهدید می‌کرد که خانه‌های آنها را هم آتش می‌زند یا تهدید می کرد آنها را می‌کشد.

مرد میانسال ادامه داد: خلاصه یک محله از دست پسرم به تنگ آمده بودند. حتی چند هفته قبل در شهرستانمان پس از مصرف مقدار زیادی شیشه راه یک زن را سد کرده و قصد ربودن او را داشت که پلیس و همسایه‌ها سر رسیده بودند و زن بیچاره را از دستش نجات داده بودند، اما وقتی معلوم شد چون شیشه مصرف کرده و توهم زده این کار را انجام داده و واقعا قصد آدم ربایی نداشته آزاد شد.

این مرد در پایان گفت: پسرم در جدید‌ترین اقدامش خودروی سمند مرا سرقت کرده و تهدیدمان می‌کند خودرو را جایی می‌برد که شلوغ و پر ترافیک است بعد هم خودروی خودمان را آتش می‌زند تا خودرو‌های دیگر هم آتش بگیرند و سرنشینان در آتش بسوزند و فوت شوند تا من مجبور شوم خسارت جان و مال مردم را بپردازم. از شما به عنوان نماینده قانون خواهش می‌کنم خودروام را متوقف و پسرم را بازداشت کنید چون می ترسم این بار به بقیه آسیب بزند و من و خانواده ام رزا به دردسر بیندازد.

به این ترتیب بازپرس صادق زاده پس از شنیدن صحبت‌های این مرد که از اعمال پسر خودش به سطوح آمده بود دستور داده؛ خودروی سمند توقیف و متهم شیشه‌ای هم قبل از آنکه مرتکب جرم جدیدی شود یا به کسی آسیب بزند، بازداشت شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسرم خطرناک است، او را دستگیر کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..