تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز حوزه های امتحانات نهایی استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان

به گزارش گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان عادل خالقی در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی در شهر سمنان با بیان اینکه امسال ۴۰ درصد نمره کنکور داوطلبان از نمرات امتحانات نهایی سهم دارد و نمره این آزمون ها نیز از تاثیر مستقیم بر پذیرفته شدن دانش آموزان در کنکور سراسری برخوردار است افزود: ۷ هزار و ۷۲ دانش آموز استان در پایه دوازدهم امتحانات نهایی را در ۴۲ حوزه امتحانی و ۱۱ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش این استان برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: تصحیح اوراق و همچنین فرایند حوزه اجرا به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود و ۵ دقیقه قبل از آغاز آزمون، رمز دسترسی به سئوالات به تلفن همراه مدیر حوزه پیامک می شود و وی رمز را در اتاق تکثیر که قرنطینه است باز می کند و سرانجام سئوالات جلو چشم دانش آموزان در سالن بازگشایی و سئوالات توزیع می شود.

خالقی گفت: در حوزه تصحیح به محض اینکه آزمون به پایان رسید برگه ها اسکن، سربرگ ها به صورت الکترونیکی جدا و سئوالات به صورت رندومی (احتمالی) در فضای رایانه به صورت کاملا تصادفی ارسال و تصحیح اول انجام می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: دوباره بدون دیده شدن نمره تصحیح اول برگه برای فرد دوم برای تصحیح ارسال می شود و اگر بین مصحح اول و دوم اختلاف نمره وجود داشته باشد برگه امتحانی به مصحح سوم ارجاع می یابد که وی نیز بدون دیدن نمره های اول و دوم برگه را تصحیح می کند و سرانجام نمره در سامانه دانش آموزی ثبت می شود و در این سامانه دانش آموز مجاز به اعتراض کردن است.

عادل خالقی گفت: سهم سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۴۰ درصدی است که از این میزان ۲۶ درصد مربوط به دروس عمومی و ۱۴ درصد مربوط به دروس تخصصی است و این سهم در آزمون سراسری دیده می‌شود اما چارچوب کار طبق آزمون نهایی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز حوزه های امتحانات نهایی استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..