تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج مخفیانه رونالدو و جورجینا رودریگز لو رفت / جورجینا عکس حلقه نامزدی اش را پخش کرد!

ازدواج مخفیانه رونالدو و جورجینا رودریگز لو رفت / جورجینا عکس حلقه نامزدی اش را پخش کرد!جورجینا و رونالدو در سال ۲۰۱۶ در فروشگاه گوچی که جورجینا در آن کار می کرد، یکدیگر را ملاقات کردند و از آن سال تا به الان با یکدیگر هستند و دو دختر دارند. طی چندماه گذشته، شایعات زیادی درباره ازدواج رونالدو و جورجینا رودریگز به گوش رسیده است که حالا عکس حلقه نامزدی جورجینا به معنای تایید پایانی شایعات است.

ازدواج مخفیانه رونالدو و جورجینا رودریگز لو رفت / جورجینا عکس حلقه نامزدی اش را پخش کرد!

ازدواج مخفیانه رونالدو و جورجینا رودریگز لو رفت / جورجینا عکس حلقه نامزدی اش را پخش کرد!

مسخره کردن آرزوی ازدواج جورجینا با رونالدو!

چندی پیش بود که جورجینا رودریگز درباره ازدواج با رونالدو گفته بود: «این موضوع (ازدواج) به من بستگی ندارد. ای کاش... صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم شرایط ما به ناگهان تغییر کند زیرا واقعاً احساس می‌کنم من این شرایط را نیز دوست دارم. من مهمترین چیز را با کریستیانو دارم. بچه‌های فوق العاده و عشقی که دریافت می‌کنم. بقیه مسائل مهم نیست. دوستانم همیشه در مورد عروسی با من شوخی می‌کنند. از زمانی که جنیفر لوپز آن آهنگ را درباره «حلقه» منتشر کرد، «When’s the Wedding» (کی ازدواج می‌کنیم؟) خدای من، آنها همیشه برای مسخره کردن من این آهنگ را می‌خوانند.»

نظر رونالدو درباره ازدواج با جورجینا

رونالدو نیز  یک بار از سوی پیرز مورگان مجری مشهور انگلیسی تحت فشار قرار گرفت که چه زمانی با رودریگس ازدواج خواهد کرد. او پاسخ داد: «این اتفاق می‌تواند در یک سال، یا شش یا یک ماه آیند رخ دهد. من ۱۰۰۰ درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج مخفیانه رونالدو و جورجینا رودریگز لو رفت / جورجینا عکس حلقه نامزدی اش را پخش کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..