تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز لاغری 16 کیلویی خانم بازیگر فاش شد!

نورگل یشیلچای بازیگر مشهور سینما ترکیه در نیشانتاشی با اهالی مطبوعات رو به رو شد. این بازیگر زیبا با فرم مناسبش توجه ها را به خود جلب کرد.

راز لاغری جالب نورگل یشیلچای: «16 کیلو کم کردم» 

نورگل یشیلچای بازیگر مشهور سینما ترکیه در نیشانتاشی با اهالی مطبوعات رو به رو شد. این بازیگر زیبا با فرم مناسبش توجه ها را به خود جلب کرد. این روزها نورگل یشیلچای در سریال تلویزیونی «Veda Mektubu» به نقش «آلانور» جان می‌بخشد. او در منطقه نیشانتاشی استانبول مغازه ها را برای کفش های پاشنه بلندی که در این سریال استفاده می‌کند ، زیر و رو کرد‌. یشیلچای در عرض نیم ساعت وارد پنج فروشگاه شد اما مدل مورد نظرش را پیدا نکرد.

راز لاغری جالب نورگل یشیلچای: «16 کیلو کم کردم» 

او در مورد کفش های پاشنه بلندی که در سریال می‌پوشد، توضیح داد: «برای کفش خریدن آمده‌ام. به دنبال کفش‌های پاشنه بلند هستم… از این نظر یکم خسته کننده است. آلانور کفش های پاشنه بلند و لباسهای بسیار تنگ و بلند می پوشد. برای من سخت میگذره چون به کفش های راحت و تخت عادت دارم.»

راز لاغری جالب نورگل یشیلچای: «16 کیلو کم کردم» 

نورگل یشیلچای در جواب این سوال خبرنگاران که همیشه فیت دیده می‌شود، گفت: «چه موقع من فیت بودم تروخدا؟! 16 کیلو کم کردم.»

راز لاغری جالب نورگل یشیلچای: «16 کیلو کم کردم» 

او راز لاغری خود را به این گونه شرح داد: «دوستان من گرسنگی می‌کشم! خیلی سخت بود تا عادت کنم. شب ها چهار ساعت قبل از رفتن به رختخواب غذا خوردن را کنار می‌گذارم. صبح که از خواب بیدار می شوم، چهار ساعت گرسنه میمانم. تا حد امکان از شیرینی و شکلات هم دور میمانم.»

راز لاغری جالب نورگل یشیلچای: «16 کیلو کم کردم» 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز لاغری 16 کیلویی خانم بازیگر فاش شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..