تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار مسی در پاری سن ژرمن دیوانه‌کننده بود

آفتاب‌‌نیوز :

مسی پس از دو سال حضور در پاری سن ژرمن تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند، اما مقصد بعدی او هنوز مشخص نیست. 

این بازیکن در طول مدت حضورش در پی اس جی با شرایط دشواری بسیاری روبرو شود و واکنش هواداران به او و این واقعیت که حتی در بازی آخرش با پیراهن این تیم هم هو شد باعث شد که بسیاری از جدایی او خوشحال باشند. 

هررا که تابستان سال گذشته از پی اس جی جدا شد تا به اتلتیک ملحق شود، می‌گوید رفتار او در رختکن این تیم برای همه الگو بوده و تمامی بازیکنان احترام بسیاری برای او قائل بوده‌اند. 

این هافبک اسپانیایی به ESPN گفت: «من دوران بسیار خوبی در پاریس داشتم. همه چیز خوب بود. ما با لئو پاردس، آنخل دی‌ماریا و لئو مسی بسیار نزدیک بودیم، چون همسران ما با هم رابطه خوبی داشتند. همیشه جمع می‌شدیم، غذا می‌خوردیم و می‌خندیدیم. 

نیمار هم پسر بسیار خوب و با نشاطی است. او و مارکو وراتی فوق العاده هستند. هیچکس در دنیا نیست که از وراتی به عنوان یک بازیکن و یک انسان بد بگوید. حقیقت این است که من دوران بسیار خوبی را داشتم. از منچستر و بازی کنار زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا و وین رونی جدا شدم و ناگهان خودم را در جایگاهی کاملا متفاوت دیدم که سخت بود، اما طبیعی شد. 

همه احترام بسیار زیادی برای مسی قائل هستند. او احترام همه را به دست آورده، چون لئو چیز دیگری است. او در تاریخ خاص است و بازیکنی است که هفت توپ طلا کسب کرده است. سبک رفتار او و احترامی که در برخوردش با همه در این باشگاه دیده می‌شد واقعا دیوانه‌کننده بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار مسی در پاری سن ژرمن دیوانه‌کننده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..