تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در چهار شهرستان خراسان جنوبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بیش از ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان، فردوس و طبس کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، سه هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی گفت: ماموران در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بیرجند اضافه کرد: همچنین ماموران پلیس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۱۰ دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۱۰ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

سرهنگ کارگر افزود: ماموران در این خصوص ۱۰ دستگاه خودرو را توقیف و ۱۰ نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

کشف ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به هفت دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی افزود: ماموران ضمن توقیف هفت دستگاه خودرو، هفت نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

۲ هزار و ۱۱۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۱۱۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند که متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان که از مبدأ اسفراین به مقصد کرمان در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سوخت در کنار دام و طیور بیشترین کشفیات کالای قاچاق را در این استان به خود اختصاص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در چهار شهرستان خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..