تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ تلخ و همزمان زوج همدانی در خانه شان + جزییات

به گزارش رکنا،  دکتر ارتین کمالی  با بیان اینکه روز گذشته زوج جوان در روستای شمس‌آباد دچار حادثه شده و فوت کرده‌اند، گفت: از ابتدای سال تاکنون کاهش دما در برخی روزها همشهریان را مجبور به استفاده از وسایل گرمایشی کرده و این امر بعضا باعث حوادث تلخی همچون مسمومیت و مرگ با گاز مونواکسید کربن شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۸ نفر با این علت فوت شده‌اند، افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

دکتر کمالی با اعلام اینکه بی‌احتیاطی و استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد دو عاملی هستند که کام خانواده‌های زیادی تلخ می‌کند، اظهار کرد: بیشترین آمار قربانیان گازگرفتگی مربوط به اسفند ماه بوده است.

وی نسبت به خطر گازگرفتگی به عموم هموطنان هشدار داد و تصریح کرد: سردرد، گیجی، ضربان شدید شقیقه‌ها، وزوز گوش و خواب آلودگی از علائم شایع گازگرفتگی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان همچنین گفت: موارد زیادی از مسمومیت‌های کشنده با گاز منوکسیدکربن در رانندگانی گزارش شده که در آن رانندگان برای گرم کردن خودروی خود در فصول سرد سال از گاز پیک نیک استفاده کرده‌اند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ تلخ و همزمان زوج همدانی در خانه شان + جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..