تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش جامع  بازار سوپرمارکتی ایران منتشر شد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سومین گزارش سال بازار سوپرمارکتی ایران با نگرشی جامع به ابعاد مختلف سطح خرده فروشی این صنعت در سال ۱۴۰۱ توسط مجموعه دانش‌بنیان هایمارت منتشر شد.

در سال ۱۴۰۱ اتفاقات مهمی در بازار خرده فروشی روی داد که اهم آن حذف ارز ترجیحی ، افزایش شدید نرخ ارز ،تغییرات قیمت جهانی مواد اولیه، تورم بالا و ادامه روند قیمت‌های دستوری بود.

این گزارش با رصد بیش از ۸۹۰۰۰ بارکد از ۹۹۲۱ برند در ۳۴۲ گروه کالایی و با استفاده از فناوری نوین و روشهای علمی تهیه شده است که در نوع خود جامع ترین و دقیق ترین محسوب می شود. البته این گزارش ناظر بر بازار آنلاین و فروشگاه های زنجیره ای نیست بلکه خرده فروشی در سطح سوپرمارکت‌های مستقل را بررسی کرده است. جالب است بدانید حدود ۹۹ درصد بازار محصولات سوپرمارکتی ایران آفلاین است و بیش از ۸۵ درصد فروش نیز مربوط به سوپرمارکت ها (غیر زنجیره ای) است که مبنای گزارش هایمارت است.

علاوه بر گزارش های کلان و معرفی برترین های صنعت، تغییرات مهم این بازار نیز مورد بررسی قرار گرفت. به عنوان مثال مطالب زیر را در گزارش می‌بینیم:

اندازه بازار گروه‌های کالایی

اینکه هر گروه کالایی چه میزان از سهم کالاهای سوپرمارکتی را دارد در این گزارش با درصد و نمودار نمایش داده شده است. به عنوان مثال: خوار و بار و کالای اساسی، لبنیات، شوینده‌ها، تنقلات، نوشیدنی ها و… هر کدام تغییراتی را نسبت به سال ۱۴۰۰ داشتند.

گزارش جامع بازار سوپرمارکتی ایران منتشر شد

معرفی ۱۰۰ برند برتر محصولات پر فروش سوپرمارکت‌ها و ۵۰ گروه صنعتی برتر

برای شرکت‌های فعال بازار مهم است که بدانند خود و رقبا چه جایگاه و سهمی در بازار دارند. در این  گزارش علاوه بر بررسی جایگاه و سهم برندهای برتر در سطح کشور، در استان‌های مختلف و حتی مناطق ۲۲گانه تهران نیز برترین‌ها معرفی شده اند.

برای مشاهده اطلاعات سایر برندها و تهیه فایل کامل گزارش اینجا را کلیک کنید.

گزارش جامع بازار سوپرمارکتی ایران منتشر شد

بازار فقط تهران نیست:

خیلی از شرکت ها و برندها تمرکز خود را بر بازار تهران گذاشته اند که با توجه به اهمیت و جمعیت پایتخت عجیب نیست. اما نکته‌ای که بعضا از آن غافل می شوند این است که بازار سایر استان‌ها الزاما مثل تهران نیست. در برخی استان‌ها برندهای ناشناخته ای موفق هستند که جایگاهی در تهران ندارند و بالعکس برخی برندهایی که در تهران جزو بهترین ها هستند ممکن است در استان دیگری جایگاه بالایی نداشته باشند.

این گزارش ارزشمند برای کلیه فعالین و ذی نفعان صنعت و بازار سوپرمارکتی از جمله تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، فروشندگان، بخش های مارکتینگ، تبلیغات، مشاوره و… مفید است.

با تشکر از مارکتویو (واحد تحلیل داده هایمارت) برای تهیه گزارش و یکتانت و تریبون که در اطلاع‌رسانی همراه هایمارت بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش جامع  بازار سوپرمارکتی ایران منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..