تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




SEC از بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان و مدیرعامل آن به‌دلیل فعالیت‌های غیرقانونی شکایت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در یک دادخواست جدید ادعا کرده که بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان و «چانگ پنگ ژائو»، مدیرعامل آن در مورد فعالیت‌های خود به رگولاتورها دروغ گفته‌اند و در مجموع، آن‌ها را به 13 فقره اتهام متهم کرده است.

طبق گزارش ورج، در این دادخواست آمده است:

«متهمان با در معرض خطر جدی قراردادن دارایی‌های سرمایه‌گذاران، خودشان را میلیاردها دلار ثروتمند کرده‌اند.»

در ادامه آن ادعا شده که بایننس و ژائو به‌طور غیرقانونی از سرمایه‌گذاران درخواست کمک کرده‌اند، در چندین طرح سرمایه‌گذاری ثبت‌نشده شرکت کرده‌اند و «از سرمایه‌گذاران سهام، خرده‌فروشی و نهادی در مورد نظارت و کنترل بر معاملات دستکاری‌شده‌ای از پلتفرم Binance.US که درواقع تقریباً وجود نداشته‌اند، کلاهبرداری کرده‌اند.»

بیانیه بایننس علیه SEC

در مقابل، بایننس با انتشار یک بیانیه توضیح می‌دهد:

«از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تصمیم گرفته شکایتی را علیه بایننس تنظیم کند و به‌دنبال راه‌حل‌هایی باشد، مأیوس هستیم. از همان ابتدا، ما به‌طور فعالانه با تحقیقات SEC همکاری کرده‌ایم و سخت تلاش داریم تا به سؤالات آن‌ها پاسخ دهیم و نگرانی‌هایشان را برطرف کنیم.»

بایننس در بیانیه خود مستقیماً به بیشتر ادعاهای SEC نمی‌پردازد و در آن ادعا می‌کند که تصمیم گرفته «با استفاده از ابزارهای رو راست و صریح اعمال قانون و دادرسی به‌جای رویکرد ظریف متفکرانه موردنیاز این فناوری پویا و پیچیده، مقررات خود را تنظیم کند».

حساب Binance.US در توییتر نیز به‌طور جداگانه اعلام کرد که «دادخواست SEC بی‌پایه و اساس است» و از صنعت کریپتو درخواست کرد تا برای مقاومت در برابر تغییر آن تلاش کند.

SEC درحالی اتهامات اشاره‌شده به بایننس را اعلام کرده که ماه گذشته نیز وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات خود در مورد این صرافی را آغاز کرده بود تا ببیند این شرکت پس از تهاجم روسیه به اوکراین، با نقض تحریم‌های ایالات‌متحده به کاربران روس اجازه دسترسی به خدمات خود را داده است یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «SEC از بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان و مدیرعامل آن به‌دلیل فعالیت‌های غیرقانونی شکایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..