تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متقاضیان مسکن ملی در استان قم مدارک ثبت‌نام را تکمیل کنند

متقاضیانی که در سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و در وضعیت «در انتظار بررسی» یا «در انتظار تایید استعلام» می‌باشند و مدارک بارگذاری نکرده‌اند، از امروز به مدت یک هفته (تا تاریخ ۲۳ خرداد) مهلت دارند نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه اقدام نمایند.

تمام صفحات شناسنامه می‌بایست به صورت خوانا و واضح بارگذاری شود، سابقه بیمه می‌بایست ممهور به مهر کارگزاری بیمه باشد و عکس پرینت بدون مهر مورد پذیرش نیست.

اگر یکی از زوجین متولد و صادره از قم باشد یا فرزند متولد قم داشته باشند برای سابقه سکونت صفحه اول شناسنامه او کفایت می‌کند، مواردی همچون استشهاد محلی و اجاره نامه و کارت ملی قدیمی و صفحه اول دفترچه قابل قبول نیست.

عدم بارگذاری مدارک در زمان و مهلت اعلامی منجر به رد درخواست شدن ثبت نام متقاضی می‌شود.

متقاضیان مسکن ملی در استان قم مدارک ثبت‌نام را تکمیل کنند

متقاضیان مسکن ملی در استان قم مدارک ثبت‌نام را تکمیل کنند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متقاضیان مسکن ملی در استان قم مدارک ثبت‌نام را تکمیل کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..