تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی هندبال جوانان دعوت شدند

سیده لیلا عنبری گفت: چهارمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال دختران جوان ایران درحالی آغاز شد که زهرا افشاری، نسترن گودرزی فراهانی و زهرا فتوتی از قم در این اردو حضور دارند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به اینکه سه هندبالیست مذکور در اردو‌های قبلی تیم ملی نیز حضور داشتند بیان کرد: تیم ملی هندبال دختران جوان ایران خود را برای مسابقات ۲۰۲۳ قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ آماده می‌کند.

عنبری افزود: ملی پوشان هندبال جوانان ایران تا ۲۷ خرداد ماه در مرحله چهارم اردو حضور دارند تا ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی شناخته شود.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم بیان کرد: ۱۶ ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی هندبال در تالار هندبال تهران زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند تا آماده اعزام به سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا (۹ تا ۱۸ تیر) در هنگ‌کنگ شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی هندبال جوانان دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..