تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدمینتون باز قمی به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شد

علی فرجی گفت: ۱۸ دانشجوی بدمینتون باز دختر و ۲۶ دانشجوی بدمینتون باز پسر به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند و سجاد ترابی از قم نیز در این اردو حضور خواهد یافت.

رئیس هیات بدمینتون قم بیان کرد: برای شرکت در مسابقات روسیه، ۴۴ بدمینتون باز برتر بخش‌های آموزش عالی کشور به اردو دعوت شده‌اند و زیر نظر کمیته فنی رقابت می‌کنند.

فرجی افزود: مسابقات بانوان درتاریخ ۱۷ خرداد و مسابقات آقایان در تاریخ ۱۸و ۱۹ خرداد، در سالن فدراسیون بدمینتون واقع در خیابان حجاب از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

رئیس هیات بدمینتون قم یادآور شد: فستیوال بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی ۲۸ مرداد الی ۹ شهریور امسال به میزبانی کشور روسیه در شهر یکاترینبورگ ترتیب خواهد یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدمینتون باز قمی به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..