تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مراسم ۲۰۲۳ کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل – WWDC 2023

اولین رای باشید!

مراسم WWDC 2023 در موعد مقرر و توسط اپل برگزار شده و این‌بار در کنار محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید، شاهد یک سوپرایز ویژه هم بودیم. اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود، از هدست واقعیت ترکیبی خود به نام Apple Vision Pro خود هم رونمایی کرد. به گفته اپل، این یک کامپیوتر مکان‌مند انقلابی بوده و می‌تواند به شیوه‌ای یکپارچه، دنیای واقعی و دیجیتالی را به همدیگر پیوند دهد. این دستگاه جدید طبق انتظار مانند یک عینک اسکی طراحی شده و می‌تواند توسط چشم، دست و همچنین صدا کنترل شود. تیم کوک هم یک معرفی ویژه از این دستگاه داشته و از آن به عنوان عصری جدید در حوزه کامپیوتر نام برد.

Apple WWDC 2023

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل

مراسم-wwdc-2023

سیستم‌های نرم افزاری جدید اپل هم در این مراسم رونمایی شده و می‌توانیم به iOS 17، watchOS 10 و همچنین مک او اس جدید اشاره کنیم. مک بوک ایر ۱۵ اپل هم با چند تغییر مهم و البته با دنباله روی کردن از فرمول موفق همیشگی در این رویداد رونمایی شد. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه کامل این مراسم را به‌صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنند.

info

WWDC is Apple’s annual Worldwide Developers Conference where developers can attend sessions and meet with Apple engineers.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مراسم ۲۰۲۳ کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل – WWDC 2023»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..