تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: کنفرانس WWDC 2023 اپل در ۱۱ دقیقه [به‌همراه جایزه]

اگر به هر دلیلی فرصت نکردید مراسم دو ساعته‌ی WWDC 2023 را ببینید، خلاصه‌ی ۱۱ دقیقه‌ای زومیت مخصوص شما است.

کنفرانس بزرگ WWDC 2023 با تمامی اتفاقات هیجان‌انگیزش سرانجام به پایان رسید. اپل در مهم‌ترین رویداد دهه‌ی اخیرش،‌ اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را به‌نمایش گذاشت.

ویژن پرو که از پردازند‌ه‌ی M2 و R1 استفاده می‌کند، دو نمایشگر میکرو OLED با کیفیت بسیار بالا و روشنایی قابل‌توجه دارد و لایه‌ای از محتواهای دیجیتالی را روی دنیای واقعی به‌نمایش می‌گذارد.

تماشا در یوتیوب

در مراسم اپل افزون‌بر ویژن پرو شاهد رونمایی یک‌سری محصولات سخت‌افزاری و نسخه‌ی جدید سیستم‌های عامل اپل بودیم. اگر فرصت نکردید مراسم را دنبال کنید، ویدیوی جمع‌بندی زومیت مخصوص شما است.

در بین کاربرانی که زیر پست مربوط‌به این ویدیو در یوتیوب زومیت کامنت بگذارند پنج اشتراک ۶ ماهه‌ی سیب‌اپ را قرعه‌کشی خواهیم کرد. سیب‌اپ بزرگ‌ترین اپ استور ایرانی است که از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پرشماری میزبانی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: کنفرانس WWDC 2023 اپل در ۱۱ دقیقه [به‌همراه جایزه]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..