تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرپاد پرو ۲ با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، سه ویژگی جذاب و بسیار کاربردی دریافت می‌کند

اپل در رویداد WWDC ۲۰۲۳، از مک اواس سونوما، watchOS 10، iPadOS 17، iOS 17 و tvOS 17 رونمایی کرد. جدیدترین آپدیت این سیستم‌عامل‌ها اکنون به‌طور بتا دردسترس است و می‌توان آن‌ها را روی دستگاه‌های سازگار، دانلود کرد. اپل همچنین قصد دارد پاییز امسال با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، سه ویژگی بزرگ به ایرپاد پرو ۲ اضافه کند.

اپل سه نمایه‌ی صوتی مجزا با نام Adaptive Audio، Personalized Volume و Conversation Awareness برای ایرپاد پرو ۲ توسعه داده که تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌دهند. Adaptive Audio با توجه به موقعیت‌های مختلف، حالت شفاف و حذف‌ نویز فعال را با هم ترکیب می‌کند. این قابلیت نویز پس‌زمینه را از بین می‌برد و با فعال‌سازی حالت شفاف، باعث می‌شود صدا را از فاصله‌ی نزدیک‌تر بشنوید. این ویژگی در شرایط مختلف ازجمله هنگام برقراری تماس، قابل استفاده است.

WccfTech می‌نویسد، Personalized Colume از یادگیری ماشینی برای تمرکز روی مکالمه و حذف نویز پس‌زمینه بهره می‌برد. این ویژگی به‌ویژه زمانی مفید است که در محیط‌های خارج از خانه با دیگران تماس تلفنی برقرار می‌کنید. حالت Conversation Awareness هنگام صحبت با دیگران، صدای موسیقی درحال پخش را کاهش می‌دهد و روی صدای شخصی که با آن حرف می‌زنید تمرکز می‌کند.

اپل همچنین جابه‌جایی بین دستگاه‌های مختلف را برای همه‌ی مدل‌های ایرپاد آسان‌تر می‌کند. این ویژگی که Automatic Switching نام دارد هنگام استفاده از ایرپاد، این محصول را به دستگاه موردنظر متصل می‌کند. ایرپاد ۳، ایرپاد مکس و ایرپاد پرو ویژگی جدیدی برای بی‌صدا کردن ارائه خواهند داد که به کاربران اجازه می‌دهد با فشار دادن یک دکمه، صدا را قطع کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرپاد پرو ۲ با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، سه ویژگی جذاب و بسیار کاربردی دریافت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..