تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Plank – Lose Weight at Home Premium 3.6.2 – اپلیکیشن آموزش حرکات پلانک مخصوص اندروید

Plank – Lose Weight at Home v3.6.2 بهترین برنامه ورزشی برای سوزاندن آسان چربی ها مخصوص بانوان
نسخه پرمیوم برنامه به ارزش 7.99 دلار اختصاصی فارسروید 

پلانک از جمله ورزش هایی است که در ایران به نسبت سایر نقاط جهان کمتر شناخته شده است و حتی ورزشکاران حرفه ای از آن اطلاع زیادی ندارند. پلانک مخصوصا برای عضلات شکم، کمر، پهلو و ران طراحی شده است و بیشترین درگیری را با این عضلات دارد. اغلب ما وقتی صحبت از ورزش های شکم می شود، فکرمان به سمت دراز و نشست و ورزش های سبک کرانچ می رود که البته ورزش های بسیار موثری هم هستند اما جالب است بدانید که در ورزش های سبک کرانچ و دراز و نشست، تنها ۶۵ درصد از عضلات هسته بدن درگیر می شوند در حالی این که این عدد برای ورزش پلانک، ۱۰۰ درصد است. پلانک به هیچ گونه تجهیزات ورزشی خاصی احتیاج ندارد و به راحتی می توان آن را در هر جایی دنبال کرد. این ورزش بسیار سبکتر از ورزش هایی مثل دویدن و دراز و نشست است و هر کسی با هر شرایط بدنی می تواند آن را انجام دهد. پلانک علاوه بر عضلات مرکز بدن، شانه ها و عضلات باسن را هم تحت تاثیر قرار داده و تقویت می کند. بنابراین اگر به دنبال سوزاندن چربی های ناحیه شکم، پهلو ها و ران خود هستید این ورزش برای شما بهترین انتخاب است. همانطور که گفتیم متاسفانه این ورزش در این شناخته شده نیست و مسلما آموزش های خوبی برای آن وجود ندارد. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که حرکات پلانک را به طور کامل به شما آموزش داده و در نقش یک مربی مجازی برای انجام این حرکات و دنبال کردن پیشرفتتان در کنارتان خواهد بود. Plank – Lose Weight at Home عنوان یک اپلیکیشن برای آموزش، پیگیری و ثبت حرکات تمرینی پلانک، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Power Ups توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه هم برای مبتدیان و هم برای ورزشکاران حرفه ای قابل استفاده است و تمرینات و امکانات موجود در آن برای هر کسی کارایی دارد. تمرینات به گونه ای انتخاب شده اند که بیشترین تاثیر را در مدتی کوتاه به همراه داشته باشند، بنابراین با انجام این تمرینات خیالتان از بابت سوزاندن سریع چربی ها و افزایش قدرت بدنی راحت خواهد بود. علاوه بر تمام فواید این ورزش، پلانک انعطاف بدنی شما را هم افزایش خواهد داد، بنابراین اگر برای انجام ورزش های دیگر به بالا بردن انعطاف بدنی خود فکر می کنید، می توانید از این برنامه بهره بگیرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Plank – Lose Weight at Home اندروید :

تمرینات کارآمد، موثر و تست شده رابط کاربری ساده و آسان سیستم انگیزشی اعتیاد آور ارائه برنامه تمرینی متناسب با وضعیت بدنی و عملکرد شما ایجاد اهداف هفتگی و پیگیری آن دنبال کردن میزان پیشرفت با آمار و نمودار های مختلف قابلیت به چالش کشیدن دوستان و کاربران برنامه یادآوری برای انجام تمرینات

اپلیکیشن Plank – Lose Weight at Home با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون آخرین نسخه کامل اش پیش روی تان قرار دارد.

Plank

تغییرات نسخه 3.6.2 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Plank – Lose Weight at Home Premium 3.6.2 – اپلیکیشن آموزش حرکات پلانک مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..