تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«لیندا یاکارینو» رسماً مدیرعامل جدید توییتر و جانشین ایلان ماسک شد

همان‌طور که روز گذشته در گزارش دیگری ادعا شده بود، «لیندا یاکارینو»، اکنون به‌طور رسمی و در زمانی زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت، مدیرعامل توییتر شد.

ایلان ماسک چند هفته پیش یاکارینو را که قبلاً رئیس تبلیغات NBCUniversal بود، به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر و جانشین خود معرفی کرد. در آن زمان، ماسک گفته بود که او کار خود را شش هفته دیگر آغاز می‌کند، اما اکنون براساس گزارش بی‌بی‌سی، تاریخ شروع مدیرعاملی یاکارینو در توییتر به جلو کشیده شده و اکنون او به‌طور رسمی جانشین ایلان ماسک شده است.

یاکارینو همچنین با انتشار توییت جدیدی به اولین روز کارش در توییتر اشاره کرده و نوشته است:

«بالاخره اتفاق افتاد - اولین روز [کاری] ثبت شد. گوش به‌زنگ باشید...»

وظایف و چالش‌های پیش‌روی مدیرعامل جدید توییتر

ماسک در زمان معرفی یاکارینو گفته بود که سمت خودش در شرکت به مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصول، نرم‌افزار و سیستم‌عامل تبدیل خواهد شد و مدیرعامل جدید 60 ساله توییتر، بر عملیات‌های تجاری این شبکه اجتماعی نظارت خواهد کرد و وظیفه اصلی او به گفته ماسک، احیای روابط توییتر با تبلیغ‌کنندگان است.

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، برخی شرکت‌های تبلیغ‌کننده مانند GroupM، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی دنیا، نظر خود نسبت به این شبکه اجتماعی را تغییر دادند و خرید تبلیغات در توییتر را خطرناک دانستند. بااین‌حال، پس از معرفی یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید، نگاه این پلتفرم‌های تبلیغاتی به توییتر تغییر کرد و اکنون GroupM دیگر از این شبکه اجتماعی به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» یاد نمی‌کند.

یاکارینو در نقش قبلی خود، یعنی NBCUniversal، به این شرکت کمک کرد تا کسب‌‌و‌کار فروش تبلیغات خود را متحول کند و در سال 2020 به راه‌اندازی پلتفرم استریم متشکل از تبلیغات آن، یعنی Peacock کمک کرد. حالا باید دید او برای توییتر چه برنامه‌هایی دارد و چه وظایفی را باید دنبال کند.

بااین‌حال، یکی از چالش‌های مهمی که یاکارینو باید برای مقابله با آن‌ها تلاش کند، خروج برخی مدیران ارشد توییتر از این شرکت است. اخیراً «الا ایروین»، رئیس بخش اعتماد و امنیت توییتر، استعفای خود را اعلام کرد. البته روز گذشته، توییتر یکی دیگر از کارمندان NBCUniversal با نام «جو بناروک» که معاون اجرایی ارتباطات، تبلیغات و مشارکت آن بوده، استخدام کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««لیندا یاکارینو» رسماً مدیرعامل جدید توییتر و جانشین ایلان ماسک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..