تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه محرمانه شد، پنهان کاری و ابهام فرمول دولت برای خودرو

مرحله دوم فروش خودرو با سیستم نوبت‌دهی به پایان رسیده است. هر خریدار می‌توانست پنج اولویت خودرویی خود را انتخاب کند. با اتمام این مرحله، خریداران باید منتظر بمانند تا مدیران سامانه یکپارچه با مدیران شرکت‌های سازنده خودرو در طرح پیش‌فروش هماهنگی کنند و اولویت‌های عرضه محصولات فروخته شده در این طرح پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی مشخص و به خریداران اطلاع داده شود.

بر اساس برنامه‌ریزی، در تاریخ ۲۴ خرداد اولویت‌ها مشخص و به اطلاع ثبت‌نام‌کنندگان خواهد رسید. بنابراین، خریداران در دو هفته پر از استرس و انتظار هستند. اما چیزی که این مدت زمان را برای خریداران سخت‌تر می‌کند، ابهام‌هایی است که در مرحله دوم فروش خودرو برای ثبت‌نام‌کنندگان وجود دارد.

ابهام اول مربوط به تعداد افرادی است که در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه علاوه بر ایجاد حساب وکالتی، اقدام به انتخاب خودرو نیز کرده‌اند. مدیر سامانه یکپارچه در چند روز ابتدایی مرحله دوم طرح پیش‌فروش خودرویی صمت، آمار افرادی که وارد سامانه شده و خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند را اعلام می‌کرد.

با این حال، مهدی تقدسی در نیمه راه تصمیم گرفت که دیگر آماری در مورد تعداد خریداران اعلام نکند تا این اطلاعات محرمانه بمانند. آخرین آمار‌ها نشان می‌دهد که یک میلیون نفر در مرحله دوم فروش خودرویی صمت حضور داشته‌اند. این آمار مربوط به روز ۶ خرداد است و هنوز چهار روز تا پایان مهلت تعیین ده باقی مانده و قطعاً این عدد افزایش یافته است.

در مرحله اول فروش خودرویی صمت از طریق سامانه یکپارچه، حدود ۹۳۵ هزار خریدار حضور داشتند. البته در مرحله اول فروش محصولات شرکت‌های سازنده خودرو با سیستم بدون قرعه‌کشی علاوه بر ایران خودرو، بهمن موتور، خودروسازی ایلیا، آرین پارس موتور و مکث موتور نیز حضور داشتند. اما این خودروسازان در مرحله دوم حاضر نبودند و فقط سایپا به همراه کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور در آن شرکت کردند.

افزایش تعداد خریداران باعث می‌شود تا مدت زمان تحویل محصولات عرضه شده طولانی‌تر شود. ابهام دوم نیز مربوط به قیمت محصولات عرضه شده توسط خودروسازان خصوصی در این طرح فروش است. همچنان اختلاف نظر میان خودروسازان خصوصی و شورای رقابت وجود دارد و هنوز مشخص نیست که قیمت نهایی محصولات خودروسازان خصوصی در مرحله دوم پیش‌فروش صمت چه میزان خواهد بود.

رفع ابهام‌های مربوط به مرحله دوم فروش خودرو با سیستم نوبت‌دهی می‌تواند برای خریداران نقشه راهی برای حضور یا انصراف از این طرح پیش‌فروش صمت ارائه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه محرمانه شد، پنهان کاری و ابهام فرمول دولت برای خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..