تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن به دنبال ارائه روایت غیر واقعی از امام راحل به نسل جوان است

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری گفت: امسال در سراسر کشور مراسم بزرگداشت امام راحل به صورت گسترده و مردمی توسط هیئت‌های مذهبی، مساجد، موکب‌ها و نهاد‌های مختلف فرهنگی برپا شده است.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بیان کرد: علارغم شیطنت‌ها و شبه افکنی‌هایی که از طریق مختلف از سوی دشمنان انقلاب، علیه نظام اسلامی، امام و انقلاب صورت می‌گیرد؛ اما نور محبت و اندیشه امام راحل فروزان‌تر و عالم گیر‌تر شده است.

کمساری گفت: در برخی از کشور‌های اسلامی از جمله پاکستان و هند کار‌های بزرگی در برپایی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل صورت گرفته و این امر نشان از خلوص حرکت امام راحل دارد.

 رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) تصریح کرد: در بین تمام تخریب‌ها، شبه افکنی‌ها و روایت سازی‌ها همچنان راه و اندیشه و مرام امام راحل بیش از گذشته مورد توجه امت اسلام و آزادی خواهان جهان است و قلوب مستعد را به سمت خود می‌کشاند.

او اضافه کرد: امام راحل حتی برای چاپ رساله خود اقدامی انجام نداد، در حالی که مرسوم است دفاتر مراجع این کار را انجام می‌دهند و امام اجازه نمی‌داد، قدمی در جهت معرفی و تعظیم او بردارند که به برکت همین خلوص نیت حضرت امام می‌بینیم که اندیشه و نام او عالم گیر شده است.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) عنوان کرد: شهید مطهری می‌گفت من بعد از ۱۲ سال شاگردی در مکتب امام راحل وقتی او را در پاریس ملاقات کردم، دیدم ۴ ایمان وجود او را فراگرفته بود که ایمان به خدا از جمله آنان بوده است که هیچ کسی نمی‌تواند به ایمان امام خدشه وارد کند.

او ادامه داد: ایمان به هدف و مسیر در برنامه امام راحل بود و ایشان به مردم هم ایمان داشتند و مردم را همواره، ولی نعمت می‌دانستند و در جایی فرمودند جان من فدای تک تک مردم ایران باشد.

کمساری تصریح کرد: کار دشمنان، دشمنی کردن است و در رصد مطالبی که از سوی دشمنان علیه امام راحل منتشر می‌شود می‌بینیم دشمن تلاش می‌کند تا روایت غیر واقعی از امام راحل به نسل جوان کشور ارائه کند.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: نسل جوان امام راحل را ندیده اند و تصویر جامعی از بنیانگذار انقلاب اسلامی ندارند و دشمنان تلاش دارند با روش‌های مختلف با القا شبهات فراوان روایت نادرستی از امام راحل را به نسل جدید ارائه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن به دنبال ارائه روایت غیر واقعی از امام راحل به نسل جوان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..