تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی؛ توافق شخصی با فنرباغچه یا ادامه بازی در پورتو؟

امیر اسدی: در هفته پایانی لیگ پرتغال، مهدی طارمی غمگین‌ترین بازیکن پورتو بود. او با اینکه عنوان آقای گلی را کسب کرده بود اما به دلیل از دست دادن قهرمانی ناراحت بود و حتی در مصاحبه‌ای تأکید کرد که تصاحب کفش طلا بدون صدرنشینی به دلش نمی‌نشیند. با این حال پورتو که به فینال جام حذفی رسیده بود، برابر براگا توانست به پیروزی 2 بر صفر برسد و یک قهرمانی به نام خود ثبت کند.

زمینه‌ساز یک اخراجی
پورتو در دقیقه ۵۳ روی موقعیت‌سازی گالنو و پاس در عرض این بازیکن و گل به خودی هورتا پیش افتاد اما در دقیقه ۶۲ وندل را به خاطر اخراج مستقیم از دست داد تا ۱۰ نفره شود و کار سختی برای حفظ نتیجه و کسب جام داشته باشد، اما مهدی طارمی دوباره مسیر برد را به سود تیمش تغییر داد و بازیکنان دو تیم را برابر کرد. طارمی که جنب و جوش زیادی در زمین براگا داشت و بارها با توپگیری و دریافت پاس به قلب مدافعان حریف می‌زد، در دقیقه ۷۸ نیز سعی در حمله به سمت محوطه جریمه حریف کرد که سیکو نیاکاته با تکل خشن و کف استوک به پای او زد تا داور کارت قرمز مستقیم را مقابل چشمان این بازیکن براگا قرار بدهد.

جدایی؟ همین جا هستم
با وجود اینکه مهدی طارمی فصل آینده هم با باشگاه پورتو قرارداد دارد، اما شایعات پیرامون جدایی او بیشتر از همیشه مطرح شده و در هفته‌های گذشته به بالاترین حد خود رسیده، اما حالا این ملی‌پوش ایرانی با اتمام بازی‌های تیمش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ به این مسأله واکنش نشان داد: «جدایی؟ من هنوز با پورتو قرارداد دارم و در اینجا هستم.» با توجه به شرایط خوبی که مهدی طارمی طی سه سال حضور در پورتو داشته، بعید نیست فصل آینده نیز برای تداوم درخشش و کسب افتخارات بیشتر، دوباره همین باشگاه را انتخاب کند و در سطح بالای فنی بماند.

28 بازیکن در آستانه خروج
دا کوستا، رئیس پورتو احتمال جدایی بازیکنان تیمش را رد نکرد و در صحبت‌هایش تأکید کرد که راه برای فروش بازیکنان باز است: «زمانی که بازیکنان بند آزادسازی دارند، نمی‌توانیم تضمین کنیم که این یا آن یکی می‌ماند. هر بازیکنی می‌تواند جدا شود. سپس، بسته به اینکه چه کسی می‌رود، ما باید تیم را بازسازی کنیم. صحبت از رفتن ۲۸ بازیکن است. کسانی که بند فسخ دارند اگر پول بدهند راحت می‌روند.»

بهترین مهاجم با نمره 6.72
طارمی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و در رقابت‌های لیگ ۲۲ گل به ثمر رساند. مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی ایران با این آمار، بهترین گلزن این فصل از مسابقات لیگ پرتغال هم لقب گرفت. سایت آماری تحلیلی goalpoint در پایان مسابقات لیگ پرتغال امتیاز کامل بازیکنان در پست‌های مختلف را به تفکیک منتشر کرد. بر این اساس، طارمی با کسب امتیاز ۶.۷۲ به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شد.

توافق با فنرباغچه؟
در شرایطی که همه از الهلال به عنوان مقصد مهدی طارمی یاد می‌کنند اما از ترکیه خبر می‌رسد فنرباغچه تمام تلاش خود را برای جذب ستاره پورتو انجام داده است. حتی شنیده می‌شود توافق شخصی با طارمی هم انجام شده و فقط مانده پرداخت مبلغ رضایتنامه او به باشگاه پورتو! با این حال نزدیکان طارمی می‌گویند شاید او یک فصل دیگر در این تیم بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد راهی یک تیم جدید شود.

257 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی؛ توافق شخصی با فنرباغچه یا ادامه بازی در پورتو؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..