تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت رمزی فرمانده هوافضای سپاه / چرا طلوع آفتاب سه‌شنبه «عادی» نیست؟

توییت رمزی فرمانده هوافضای سپاه / چرا طلوع آفتاب سه‌شنبه «عادی» نیست؟

تسنیم نوشت :در فضای مجازی توئیتی منتسب به سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست به دست می شود که در آن نوشته شده طلوع سه شنبه طلوع خورشید در یک روز عادی نیست خورشید امروز با فتاح طلوع می کند. کلمه فتاح هشتگ شده که به نظر می رسد این نیرو در حال آزمایش موشکی با این نام است.

برخی کاربران می گویند موشک رونمایی شده همان موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته هست که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد، از آن‌ها عبور کرده و همان سامانه های سپر موشکی که می‌تواند جزو مهم‌ترین ارکان دفاعی دشمن باشد را هدف قرار بدهد.

توئیت رمزی فرمانده عوافضای سپاه / طلوع سه‌شنبه روز عادی نیست

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

کد خبر 1774365




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت رمزی فرمانده هوافضای سپاه / چرا طلوع آفتاب سه‌شنبه «عادی» نیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..