تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: نسخه آفلاین پوشش زنده مراسم WWDC 2023 به‌همراه قرعه‌کشی اپل واچ

اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان افزون‌بر هدست ویژن پرو از مک‌های جدید و سیستم‌عامل iOS 17 و macOS 14 و visionOS پرده‌برداری کرد.

اپل شب گذشته کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان را برگزار کرد. مهم‌ترین اتفاق مراسم، رونمایی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو بود که قیمت بسیار بالایی دارد و از نگاه اپل، «پیشرفته‌ترین دستگاه الکترونیکی شخصی تاریخ» محسوب می‌شود.

زومیت کنفرانس WWDC 2023 را به‌صورت زنده پوشش داد. در این پوشش زنده فرآیند قرعه‌کشی اپل واچ را نیز انجام دادیم. نسخه‌ی آفلاین پخش زنده‌ی زومیت را می‌توانید هم‌اکنون تماشا کنید.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی WWDC 2023 دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: نسخه آفلاین پوشش زنده مراسم WWDC 2023 به‌همراه قرعه‌کشی اپل واچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..