تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مک‌های اپل در حوزه گیمینگ به رقیب جدی کامپیوترهای ویندوزی تبدیل می‌شوند؟

اپل در مراسم WWDC 2023 کیت جدیدی برای توسعه‌دهندگان معرفی کرد تا بازی‌هایی نظیر Death Stranding به‌سادگی برای مک پورت شوند.

اپل با کامپیوترهای خانواده‌ی مک مشغول رقابت با تعداد زیادی از برندهای ویندوزی است. macOS برخلاف ویندوز پلتفرمی بهینه برای اجرای بازی‌ها محسوب نمی‌شود و همین موضوع گیمرها را از مک دور می‌کند؛ اما ظاهرا اپل سرانجام تصمیم گرفته است شرایط را تغییر دهد.

هیدئو کوجیما، بازیساز معروف، در کنفرانس WWDC 2023 اعلام کرد که بازی Death Stranding: Director’s Cut را برای مک‌های اپل منتشر می‌کند. او گفت که بازی‌های بعدی‌اش را نیز در دسترس مک قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش دیجیتال ترندز، صنعت بازی اکنون از اهمیت بیشتری برای اپل برخوردار است؛ تا حدی که این شرکت بخشی از مراسم شب گذشته را به قابلیت‌های گیمینگ اختصاص داد. اپل گفت به‌لطف یک‌سری تغییرات، بازی‌هایی نظیر No Man’s Sky و Stray در دسترس کامپیوترهای مک قرار می‌گیرند.

اپل اعلام کرده است که نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک او اس قابلیتی به نام Game Mode خواهد داشت. این قابلیت، پردازند‌ه‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی سیستم را در اولویت قرار می‌دهد و تأخیر کنترلر پلی استیشن و ایکس باکس را به حداقل می‌رساند.

اپل همچنین مجموعه‌ابزار Game Porting را برای متال معرفی کرده است. بدین ترتیب توسعه‌دهندگان می‌توانند ساده‌تر از قبل بازی‌های خود را برای مک منتشر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مک‌های اپل در حوزه گیمینگ به رقیب جدی کامپیوترهای ویندوزی تبدیل می‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..